Zkušební provoz nového webu a portálu potrvá přibližně měsíc a místní během něj mohou sdílet své připomínky prostřednictvím google formuláře. Testovat se během něj budou všechny funkce a doplňovat obsah.

„Přicházíme nejenom s novým vzhledem webových stránek, ale především s novými službami, které jsme zatím neposkytovali. Portál občana umožňuje vyřízení vybraných záležitostí elektronicky z pohodlí domova, a to i mimo úřední hodiny. Díky platební bráně je možné přímo hradit vybrané poplatky, mít okamžitý přehled o osobních závazcích či pohledávkách k městu a vidět stav vyřízení žádosti,“ řekla místostarostka Stanislava Tichá.

Chátrající budovy z éry komunismu nesplňující nároky na kvalitní zázemí. Modernizace naráží na financování.
Národní sportovní centrum v Nymburce? Zájem o něj trvá, problém jsou finance

Nový web připravila externí firma Webhouse. Jejich vytvoření stálo 180 tisíc korun. Portál občana vznikl v rámci projektu Moderní úřad Nymburk a je podpořen dotací z operačního programu Zaměstnanost, který náklady na něj pokryl z 95 %.