138 tisíc hektolitrů prodaného piva za rok 2012 znamená meziroční nárůst o 16 procent. Téměř o třetinu vzrostl vývoz Postřižinského piva do zahraničí. Nově se do světa podívá i loňská novinka, nealkoholické pivo Střízlík.

Loňský prodej předčil očekávání vedení pivovaru. Předloňských 155 tisíc hektolitrů ale zatím nepřekonal. Odbyt podle ředitele Pivovaru Nymburk Pavla Benáka podpořil nový obal, produkt i nové trhy a příznivé léto. „Prodej je odrazem vyšší a vyrovnané kvality, což bylo potvrzeno na všech soutěžích. Za minulý rok jsme získali nejvíc ocenění v historii pivovaru," uvedl Benák.

Většina Postřižinského piva se prodá na tuzemském trhu, vloni v ČR pivovar zaznamenal růst prodeje o devět procent. Export do 15 zemí světa za stejné období stoupl 
o 31 procent.

Například první nymburské nealkoholické pivo Střízlík v roce 2012 zvítězilo v soutěži Pivo České republiky 
v Českých Budějovicích. Jeho loňský očekávaný výstav 2 tisíce hektolitrů byl podle Benáka překonán.

Pivovar v současnosti vyváží své produkty do 15 zemí. Mezi největší odběratele se řadí Německo, Slovensko, Dánsko a Rusko. Vloni mohli nově koupit pivo z Nymburka zákazníci v zemích bývalé Jugoslávie nebo v Rumunsku či Bulharsku. K dostání je od roku 2011 také třeba v Číně.

Narůst tržeb bude podle vedení firmy známý po předběžné uzávěrce na přelomu února a března. Tržby v roce 2011 činily přibližně 130 milionů korun. Pivovar založený v roce 1895 v současnosti zaměstnává zhruba stovku lidí.