Nejvíce příznivců měly autobusy a nákladní vozy na nymburském autobusovém nádraží u chlapů. A v uličkách mezi zaparkovanými autobusy postávali i šoféři v uniformách. Hlavní organizátor a zároveň jednatel ČSAP v Nymburce Alois Koutek s kamarády zrenovovali prý už deset autobusů. „Jeden autobus nám trvá tak tři a půl roku. Naší chloubou je i autobus kabriolet, který ovšem nevyjel,“ řekl Koutek s tím, že první exemplář, který poskládali znovu do původní podoby, byl autobus Praga RNP, zvaný Randál z roku 1949.
Nejstarší autobus ovšem pochází od firmy Sodomka ještě o dva roky dříve. „Je to kabinový autobus, který měl dokonce první, druhou a třetí třídu. Podle ních bylo odstupňované jízdné. V kabince seděl šofér ČSAP v Nymburce a vedle průvodčí. Byly to první autobusy hromadné dopravy na Nymbursku,“ řekl Koutek.
Mezi unikátními kousky na autobusovém nádraží se blýskla i Tatra z roku 1992, se kterou odjel automobilový závodník Karel Loprais Rallye Paříž–Dakar.
Každý, kdo v sobotu odpoledne potkal na silnicích regionu staré autobusy, si mohl myslet, že se snad vrátila sedmdesátá léta. Naštěstí však ale jen v podobě autobusů.