„U nás neteče voda, prý je nějaká havárie. Mám zaplacené esemesky z radnice, týká se to mé ulici a stejně mi nic nepřišlo,“ stěžovala si jedna z Nymburaček.
Vedení města ale říká, že není chyba v systému rozesílání sms zpráv. Podle mluvčího radnice Petra Černohouse je možné, že dotyční jsou v systému špatně zaregistrovaní. „SMS InfoKanál využívá možnost přesného cílení na jednotlivé lokality. Zprávu do svých mobilů dostanou jen obyvatelé ulic, kterých se problém týká. Proto je velmi důležité při online registraci zadat svou adresu.

Neuvedení adresy může být jeden z důvodů, proč krátké textové zprávy někdo nedostává, přestože registraci v minulosti provedl,“ vysvětluje mluvčí radnice.

Dalším důvodem pro absenci zpráv může být jiná technická záležitost. „Druhým z důvodů může být neodsouhlasení zpracování osobních údajů za účelem informování pomocí SMS InfoKanálu, ke kterému byli dříve zaregistrovaní uživatelé loni vyzváni,“ uvedl Černohous. Zájemce o úpravu své objednávky pak odkazuje na stránku http://bit.ly/SMSinfokanal. Na ní se mohou zaregistrovat i noví zájemci o odběr zpráv.