Opatření obecné povahy proto radnice vyřídila znovu. Se snahou předejít dříve vytýkaným nedostatkům, k nimž se řadily především způsob zveřejnění na úředních deskách obcí v okolí či nedodržení zákonných lhůt. Řidiči těžké dálkové dopravy, kteří si před sedmi měsíci rychle zvykli na to, že někdejší zákaz přestal platit, se tak musí přizpůsobit tomu, že omezení pro kamiony už opět uplatňováno je. A hledat především náhradu za frekventovanou silnici číslo II/101, často využívanou jako spojnice mezi dálnicemi D1, D11 i D10.

Proti podobným „rychlým řešením“ v podobě zákazových značek se v minulosti vyslovila hejtmanka Jaroslava Pokorná Jermanová (ANO). Za situace, kdy nejsou dokončeny Pražský okruh a další komunikace, jejichž stavba se jeví jako nezbytná, v tom vidí krok, který sice někomu může ulevit – avšak pouze za cenu toho, že se problém přesune k sousedům.

Současně ale vedení kraje vítá a podporuje jakákoli řešení, která kamiony z krajských silnic II. a III. třídy dostanou co nejrychleji. Jeden průjezd těžké nákladní soupravy poznamená komunikaci víc, než průjezd deseti tisíc osobáků, tlumočila hejtmanka stanovisko středočeské správy silnic. Na urychlení dostavby Pražského okruhu však kraj nemá přímý vliv.

Ilustrační foto.
Řidič se otáčel na dálnici poté, co špatně sjel
Ilustrační foto
Horní Počaply odmítají spalování odpadů v elektrárně