Sílu Staropramenu v zahraničí dokládá i růst licenční výroby, díky kterému se Staropramen řadí mezi nejprodávanější česká piva v zahraničí vůbec.

V Česku Pivovary Staropramen loni investovaly do modernizace balící linky na plechovky v pivovaru Staropramen, tankových technologií do hospod, rozšíření portfolia ciderů značky Carling o dvě nové příchutě a převzetí distribuce prémiového mexického ležáku Corona. Především investice do populárních plechovek a do trendových ciderů přinesly růst jejich prodejů v řádu desítek procent.

Plechovková multibalení

Pivovary Staropramen investovaly do rozvoje plechovkové stáčecí linky na Smíchově více než 100 milionů korun, díky čemuž linka zvýšila svou kapacitu o 30 procent a umí nově balit nové druhy plechovek i plechovková multibalení. Výsledkem investic do podpory plechovek je meziroční růst jejich prodejů o téměř 20 procentr.

Rozšíření portfolia ciderů značky Carling o dvě nové příchutě spolu s efektivní podporou prodeje a velmi teplým létem pomohlo k nárůstu jejich spotřeby o výrazných 44 procent.

Čtěte také: Nová pivovarská linka v Nymburce naplní 
15 tisíc plechovek za hodinu