To jednoznačně vyplývá 
z čísel o výstavu piva za prvních sedm měsíců letošního roku. „Uvařili jsme a vyexpedovali už více než 100 tisíc hektolitrů piva, což je ve srovnání s prvními sedmi měsíci loňského roku zhruba o 7 procent více," řekl spokojený ředitel pivovaru Pavel Benák.

Potěšující je také zpráva 
o tom, že více se prodává jak točeného, tak lahvového piva. „Vyšší prodej jsme zaznamenali v obou případech," potvrdil ředitel.
Nymburské pivo se dodatečně nepasterizuje, jde o přírodní pivo vařené klasickou technologií. „Stále také nestáčíme pivo do pet lahví 
a v nejbližší době se nechystáme vyrábět ani momentálně módní Radlery," uvedl Benák.

Úspěch zajišťují nymburskému pivu kromě stálých produktů také speciály. Například už v několika nymburských restauracích točená polotmavá třináctka Něžný Barbar.

Skvěle se u konzumentů zapsal letos poprvé uvařený Jubilejní Hrabalův ležák, který se vyrábí při jednotlivých příležitostech. K mání bude například při uvedení muzikálu Postřižiny přímo na pivovarském dvoře ve dnech 15. a 16. srpna. Mezi pijáky získal díky své hořkosti a plné chuti přezdívku „nymburská Plzeň".

Vedení pivovaru nezanedbává ani investice do nových technologií. „V letošním roce pivovar investoval už přibližně 14 milionů korun právě do nových technologií," informoval ředitel pivovaru.