Zájemcům, mezi nimiž jsou podle slov RIS3 manažera inovačního centra Jakuba Hudce vítáni nejen začínající podnikatelé, ale i ti, kteří o podnikání teprve uvažují, se dozvědí nejen o tom, jakou podporu jim může nabídnout právě SIC a jak fungují jeho aktuálně nabízené kreativní vouchery.

Vzhledem k tomu, že obal prodává a reklama jakbysmet, totiž kraj chce pomoci podílení konkurenceschopnosti malých středočeských firem – a to právě prostřednictvím kreativních voucherů poskytovaných inovačním centrem. Jde vlastně o finanční pomoc s marketingem bez zbytečně složitého papírování.

Zleva: Eduard Kučera (Avast Software), Radka Prokopová (Alca plast), Jan Fidler (SEBRE Holding), Vít Kutnar (DEK, a.s.), Magdalena Souček (EY), Zdeněk Hřib (primátor hl. města Prahy)
Středočeským podnikatelem roku je šéf sítě stavebnin

Prostřednictvím SIC kraj vyplácí podpory určené přímo na spolupráci s fotografy, grafiky a dalšími tvůrci reklamy nebo designu, aby středočeské výrobky získaly vyšší konkurenceschopnost. Firmám pomůže zaplatit třeba i přípravu nových webových stránek nebo vývoj mobilní aplikace.

Chybět však nebudou ani informace o jiných podporách z dalších zdrojů. Zvláště o nabídkách pro start-upy ze strany agentury CzechInvest a o dotační výzvě agentury API Technologie pro začínající podniky. Stranou pozornosti pak nezůstane ani představení programů Technologické agentury České republiky.

Registrovat se zájemci o účast na kolínském semináři pro začínající podnikatele mohou prostřednictvím webových stránek Středočeského inovačního centra s-ic.cz. Mají na to ještě týden: čas je do pátku 21. února.

Ilustrační snímek.
Pohonné hmoty zlevňují kvůli koronaviru