FACEBOOKOVÝ DENÍK - autor: Ondřej Martínek

DEN 1

Dnešní cíl se nám povedlo splnit a dorazili jsme na Orlík!
výjezd: 6:15
dojezd: 19:50
čas v sedle: 8h 38min
ujeli jsme: 143 km
průměrná rychlost: 16,6 km/h

Dneska se střídaly menší krize s většíma, ale navzdory tomu je naše posádka stále tříčlenná, ikdyž se chvilkama zdálo, že někdo odpadne! Pomohla nám návštěva u rodinného příslušníka našeho ministra zdravotnictví v Sedlčanech, kde jsme dostali morální podporu. A jediné zaváhání přišlo ze strany Hrůši, který říkal: “Pojeďte tudy, bude to super cesta.” Na cestě nás ale překvapily dvoumetrové kopřivy, kterým se skoro nedalo vyhnout! Ale ani to nás nezastavilo!

Pozitiva:
Nikdo se neztratil
Splnili jsme cíl

Negativa:
Na 90 km mi zkolabovaly hodinky a už nefungují
K pádu chybělo fakt málo
2x spadlý řetěz
Zadek bolí

DEN 2

výjezd: 6:15
dojezd: 16:30
čas v sedle: 5 hod 56min
ujeli jsme: 85 km
průměrná rychlost: 14,30 km/h

Trojice nadšenců - Ondřej Martínek, Lukáš Hruška a Martin Tůma - vyrazila na kolech z Poděbrad do Itálie
Tři vagabundi zmákli tisíc kilometrů. Jeli se na kole z Poděbrad vykoupat k moři

V dnešním souhrnu bych začal včerejším večerem, který se protáhl trochu víc, než jsme očekávali. Po večeři jsme museli zajistit hygienu a místo pro složení hlavy. Tím se počet kilometrů navýšil na 160. Lukáš jako zkušený vagabund našel přístřešek u stánku s rychlým občerstvením, kde jsme se po koupačce za tmy v utajení ubytovali. Zalehli jsme asi v jedenáct večer, ale já jsem zvládl naspat asi jen hodinu nebo dvě, což se během dneška projevilo. Ráno jsme nasedli na kola po šesté hodině a prvotním cílem bylo najít nějaké potraviny, kde bychom si koupili snídani. To se nám úplně nepodařilo, takže jsme snídali až oběd v 11 hodin v Hošticích. Chtěli jsme se stavit u Mařky Škopkovic na králíka, ale bohužel nám neotevřela, takže jsme se museli spokojit s burgrem a hranolkama na ranči Šimona Pláničky. Po obědě nastala velká krize, takže jsme se rozhodili, že si dáme dvacet na louce ve Volyni. Nakonec z toho byla hodina a čtvrt, nicméně únava byla pořád stejná. A aby toho nebylo málo, tak naši vůli podkopávaly nejen kopce, které byly ještě přísnější než včera, ale taky dámy v pokročilejším věku na elektrokolech, které nás předjížděly jakoby se nechumelilo. A začínají mě znepokojovat i sjezdy, které mě sice bavily a baví, ale už jsem zjistil, co po každém sjezdu následuje… Dneska jsme si dopřáli a ubytovali se v hotelu. Zítra v brzkých ranních hodinách nás čekají další desítky kilometrů, největší stoupání a náš cíl je Schärding nebo jeho okolí.

Pozitiva:
Hodinky se probudily k životu
All wings sedlo
Návštěva Hoštic
Žádný úraz ani defekt
Počasí

Negativa:
Automatický ukládání aktivity na hodinkách Garmin
Rýsující se osmička na kole Martin
JÁ jako dnešní nejslabší článek! Nejednou se mi stalo, že jsem si do kopce pomohl tlačením kola