Ferat byl původní prototyp vozu Škoda 110 Super Sport z roku 1971. Vůz měl aerodynamickou karoserii vyrobenou ze sklolaminátu, vpředu byla šestice vyklápěcích světlometů, za ní se nacházel prostor pro zavazadla a rezervní kolo. Dveře se vyklápěly nahoru spolu s čelním sklem a střechou. V Kvasinách byl vyroben jediný exemplář, který měl bílou barvu. Byl představen roku 1972 na autosalonu v Bruselu. I přes zájem veřejnosti se nedostal do sériové výroby.

Z výstavy Vavříny s vůní benzínu v Národním technickém muzeu.
PODÍVEJTE SE: Nadupané vozy a vavříny s vůní benzinu v technickém muzeu

V roce 1981 byl přelakován na černo s červenými linkami kolem hran a dostal nové přední a zadní čelo, vpředu zmizela výklopná světla a místo nich byla dvě sdružena do obdélníku, mezi nimi byla mřížka chladiče. Zadní světla byla převzata z budoucí Škody 742 M a dostal nové masivní křídlo. Autorem tohoto faceliftu byl Theodor Pištěk. Kromě zmíněného hororu si vůz zahrál i ve Velké filmové loupeži a v bílé verzi i v komedii Zítra ráno vstanu a opařím se čajem.

Comic Con se koná od 15. do 17. října a je určen především pro fanoušky sci-fi, fantasy a hororu. Nabídne fotografování s herci a dalšími hvězdnými hosty, hraní her, promítání, besedy, workshopy, soutěže, přednášky, výstavy, koncerty, či prodej fanouškovského zboží.