Zdroj: Radek Pecák
Zádi dominují mohutná křidélka
Zdroj: Radek Pecák
Příď je krásná a ladná
Zdroj: Radek Pecák
Dlouhatánská kapota skrývá jen malý motor
Zdroj: Radek Pecák
Závodní kariéra trvala jen tři roky
Zdroj: Radek Pecák
Původně byly vyrobené kusy modré
Zdroj: Radek Pecák
Detailní pohled na křídla nad koly
Zdroj: Radek Pecák
I samotné svítily jsou vydařené
Zdroj: Radek Pecák
Stejně jako větrací otvory motoru
Zdroj: Radek Pecák
Povedlo se i zakrytí světlometů
Zdroj: Radek Pecák
Střecha nad zadním oknem
Zdroj: Radek Pecák
Vůz měl dokonce s karosérií zarovnané kliky
Zdroj: Radek Pecák
Nádherná drátěná kola
Zdroj: Radek Pecák
Interiér samozřejmě obsahoval jen nezbytné věci
Zdroj: Škoda Auto
Třeba dveřní panely zcela chyběly
Zdroj: Škoda Auto
Převodovka měla pět stupňů
Zdroj: Škoda Auto
Volant bez posilovače
Zdroj: Škoda Auto
Motor byl schopen poskytnou výkon až 85 koní
Zdroj: Škoda Auto
Jedna z mála dochovaných fotografií z dob závodění
Zdroj: Škoda Auto
Toto je vůz v jízdě po nedávné renovaci
Zdroj: Škoda Auto
Srovnání 1100 OHC s otevřenou a uzavřenou karosérií
Zdroj: Škoda Auto