Zdroj: Drážní hasiči Nymburk
Na tahač tak byl vytažen dvoucestný automobil TA S-2 Praga UV 80, který je mimořádným pomocníkem i proto, že může jezdit jak po silnicích, tak po kolejích. Do opravy s ním musel také automobilový jeřáb na podvozku Tatry 815.
Zdroj: Drážní hasiči Nymburk
Na tahač tak byl vytažen dvoucestný automobil TA S-2 Praga UV 80, který je mimořádným pomocníkem i proto, že může jezdit jak po silnicích, tak po kolejích. Do opravy s ním musel také automobilový jeřáb na podvozku Tatry 815.
Zdroj: Drážní hasiči Nymburk
Na tahač tak byl vytažen dvoucestný automobil TA S-2 Praga UV 80, který je mimořádným pomocníkem i proto, že může jezdit jak po silnicích, tak po kolejích. Do opravy s ním musel také automobilový jeřáb na podvozku Tatry 815.
Zdroj: Drážní hasiči Nymburk
Na tahač tak byl vytažen dvoucestný automobil TA S-2 Praga UV 80, který je mimořádným pomocníkem i proto, že může jezdit jak po silnicích, tak po kolejích. Do opravy s ním musel také automobilový jeřáb na podvozku Tatry 815.
Zdroj: Drážní hasiči Nymburk
Na tahač tak byl vytažen dvoucestný automobil TA S-2 Praga UV 80, který je mimořádným pomocníkem i proto, že může jezdit jak po silnicích, tak po kolejích. Do opravy s ním musel také automobilový jeřáb na podvozku Tatry 815.
Zdroj: Drážní hasiči Nymburk
Na tahač tak byl vytažen dvoucestný automobil TA S-2 Praga UV 80, který je mimořádným pomocníkem i proto, že může jezdit jak po silnicích, tak po kolejích. Do opravy s ním musel také automobilový jeřáb na podvozku Tatry 815.
Zdroj: Drážní hasiči Nymburk
Na tahač tak byl vytažen dvoucestný automobil TA S-2 Praga UV 80, který je mimořádným pomocníkem i proto, že může jezdit jak po silnicích, tak po kolejích. Do opravy s ním musel také automobilový jeřáb na podvozku Tatry 815.
Zdroj: Drážní hasiči Nymburk
Na tahač tak byl vytažen dvoucestný automobil TA S-2 Praga UV 80, který je mimořádným pomocníkem i proto, že může jezdit jak po silnicích, tak po kolejích. Do opravy s ním musel také automobilový jeřáb na podvozku Tatry 815.
Zdroj: Drážní hasiči Nymburk
Na tahač tak byl vytažen dvoucestný automobil TA S-2 Praga UV 80, který je mimořádným pomocníkem i proto, že může jezdit jak po silnicích, tak po kolejích. Do opravy s ním musel také automobilový jeřáb na podvozku Tatry 815.
Zdroj: Drážní hasiči Nymburk
Na tahač tak byl vytažen dvoucestný automobil TA S-2 Praga UV 80, který je mimořádným pomocníkem i proto, že může jezdit jak po silnicích, tak po kolejích. Do opravy s ním musel také automobilový jeřáb na podvozku Tatry 815.
Zdroj: Drážní hasiči Nymburk