71 DENÍKŮ: NAJDĚTE SI SVŮJ
Vyberte si svůj regionální Deník

Diskuse: Mimořádné volby v Osečku: noví zastupitelé a nová vodnice na rybníku

Volby v Osečku

Mimořádné volby v Osečku: noví zastupitelé a nová vodnice na rybníku

Oseček (REPORTÁŽ) - V malé obci u Poděbrad se volilo kvůli neshodám s odměnami místní prodavačce v obchodu. „Vyčistil se vzduch," říká starosta Delong.

DISKUSE OBSAHUJE 200 PŘÍSPĚVKŮ

obchod v Osečku
Lucka 15.7.2012 14:47 188.75.128.* reagovat
Obchod v Osečku je velice důležitý pro starší občany, kteří nemají možnost jezdit na nákupy do města. Ostatní záležitosti -otvírací doba, plat prodavačky atd. jsou věcí dohody.
Re: obchod v Osečku
Terka 16.7.2012 20:16 77.104.239.* reagovat
Vždyť ano, to nikomu nikdo neupírá. Však je také vyhlášeno řízení pro nového nájemce. Ale proč by měla obec ještě přispívat podnikateli na mzdu, když ten dotyčný má nájem zdarma, a obec mu platí ještě pevnou linku a veškeré náklady na opravu...? Myslím, že to jsou opravdu nadstandartní podmínky.
Re: Re: obchod v Osečku
Josef 17.7.2012 07:24 188.75.135.* reagovat
Prosím Vás, a proč by obec neměla platit opravy na svém pronajímaném majetku? A proč by podnikateli přispívat nemohla? Zažádat o příspěvek si přeci může každý. Samozřejmě pokud zastupitelstvo rozhodne, že mu příspěvek neposkytne, tím je věc ukončena a jede se dál. Proč by třeba místní převozník nemohl požádat o příspěvek na provoz? Pak by například mohl převážet obyvatele Osečka zdarma. Vše je přeci otázkou nějaké diskuse a dohody.
Re: Re: Re: obchod v Osečku
anonym 20.7.2012 21:34 37.188.249.* reagovat
A proč by vše za podnikatele měla platit obec? Pokud podnikat neumí a ani není vyučen v tomto oboru,tak at to nedělá.Jsem nově přistěhovaná osoba a to co jsem v tomto krámku,spíše drbárně viděla,je spíše problémem prodavačky a je vidět,že neumí podnikat.
Re: obchod v Osečku
karkulka 29.8.2012 12:33 77.104.239.* reagovat
neznám OSVČ-živnostník-ktará má nájem elekt.,telefon atd.zdarma ,ať jde prodávat do merketu když není spokojená a nemusi to nikdo řešit .Převozník !!! Obec zprostředkovala příjem ,výhody dotací na přívoz,investuje,ale kde má zisk ,?Převozník si libuje a chlubí co mu hospoda vynáší ,Kolik ovádí do obecní pokledny a FÚ.Starosta -současný-heslo -ruka ruku myje a pár pohůnků kolem sebe na OÚ. Kolika lidem ublížil udáním a vrážením klínů mezi lidi.Co jeho rodina???? Ještě funguje?? Úsměvné............
Re: obchod v Osečku
J.K. 29.8.2012 17:28 77.104.252.* reagovat
Já jsem taky z malé vesnice a myslím,že jestliže chce obec udržet obchod pro staré lidi(mladí si dojedou)tak je to od ní hezké,že zaplatí elektriku a nájem odpustí.U nás dokonce pan starosta platí za pani i soc.a zdrav.pojištění,jen aby měli staří lidé kde nakoupit.Kdo v tomu trochu rozumí tak ví,že malý obchod se neuživí,když je tam pár lidí.A hovory telefonem si přeci platí,telefon je obce jako vše ostatní.Ale vše přeci záleží na zastupitelstvu.S ostatním s vámi souhlasím.Vypadá to,že zastupitelé jsou jen kejvalkové a musí být vše podle starosty,jinak se hned dávají výpovědi.
Re: obchod v Osečku
... 17.7.2012 15:37 83.208.86.* reagovat
Nutno dodat, že článek je značně zavádějící, neboť se ke slovu nedostala druhá strana (jako již tradičně v naší vsi). O "čistém vzduchu" by se dalo velmi pochybovat! K obchodu: uvidíme, kdo sem za takto "nadstandardních" podmínek půjde!
Re: Re: obchod v Osečku
Veronika 3.8.2012 10:43 88.102.158.* reagovat
Půjde už se ví i kdo :-)
Re: Re: Re: obchod v Osečku
Jaroslavva 3.8.2012 16:44 83.208.86.* reagovat
Jasně, to se přeci vědělo předem
Re: Re: Re: Re: obchod v Osečku
Petr 3.8.2012 17:45 77.104.252.* reagovat
Tak to je velice zajímavé,že se to vědělo předem,ale kdo to věděl,vždyt se to mělo rozhodnot na zasedání ne?Takže to věděli jen ti oblíbení?Na vývěsce ještě není známo kdo a vy už to víte a docela s předstihem?A michodem Jaroslavo, já o žádných kravách nepsal,tak čtěte pozorně a nevymyšlejte si
Re: Re: Re: Re: Re: obchod v Osečku
Veronika 3.8.2012 19:38 88.102.158.* reagovat
Předem se to nevědělo,ví se to od včera,kdy proběhlo první zastupitelstvo a bude to teprve dáno na vývěsku.Nevědí to oblíbení,ale dozvěděli se to včera zastupitelé,tudíž i já to vím,když mám člena rodiny v zastupitestvu :-)
Re: Re: Re: Re: Re: obchod v Osečku
Veronika 3.8.2012 19:40 88.102.158.* reagovat
Jistě ví se to od včera ze zasedání a bude to jistě hlášeno či na vývěsce.
Re: Re: Re: Re: obchod v Osečku
Jaroslava 3.8.2012 19:39 88.102.158.* reagovat
Tak to těžko bylo výběrové řízení a kdo vyhrál se teprve dovíme,ti co jsou v zastupitelsvu,ti to už ví.
Re: Re: Re: Re: Re: obchod v Osečku
* 3.8.2012 22:51 83.208.86.* reagovat
Jako se dělá výběrové řízení asi na vše v tomto státě. Jo a vrabci to štěbětali dávno, kdo vyhraje. Nedělejte překvapené
Re: Re: Re: Re: Re: Re: obchod v Osečku
aaa 4.8.2012 08:54 88.102.158.* reagovat
Vrabci at si štěbetaj ale rozhodlo se předevčírem a jestli závidíte že to konečně bude dělat schopnej člověk a ne neschopná Milerka,tak jste se taky měli přihlásit do výběrového řízení!!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: obchod v Osečku
Veronika 4.8.2012 08:57 88.102.158.* reagovat
Drby a štěbetání vrabců možná,ale záleželo na tom,jak se na zastupitelstvu rozhodne,takže at si každý štěbetal co chtěl,nebylo to rozhodnuté a jestli vy to té osobě závidíte,proč jste se nepřihlásili do výběrového řízení????
Re: Re: Re: Re: obchod v Osečku
Jaroslava 6.8.2012 19:30 88.102.158.* reagovat
No tak to asi těžko,to se nevědělo.
Re: Re: Re: Re: obchod v Osečku
Jaroslava 7.8.2012 10:56 88.102.158.* reagovat
předem se to nevědělo
Oseček
Osečák 17.7.2012 17:52 83.208.86.* reagovat
Situace v Osečku není dobrá-novousedlíciX starousedlíci.Starosta nesnese názor druhých, demokracie mu asi nic neříká. Akce Obchod- zánik zastupitelstva-byl jen fraškou k odranění nepohodlných zastupitelů.K zachování obchodu(jak mocně sliboval) bude třeva více, jak nadstandartní podmínky!!V obci je pár oblíbených rodin, které jsou ve všem protěžované( pasení ovcí na návsi). Obec má na humpolácké jezírko(za mého mládí to byla obecní louže)a dva dřevěné panáky. Na udržení služeb už asi nezbývá.
Re: Oseček
Veronika 20.7.2012 21:28 37.188.249.* reagovat
Místní starosta toho dost dokázal za mnohaleté úsilí a být tam kdokoli jiný,vesnice by nebyla tak krásná,jak je.Bohužel mu to spousta lidí závidí a pak nazývají ostatní občany za prominentní a protěžovaný.Vzduch se opravdu pročistil,už to bylo potřeba a nikdo ve vsi není protěžovaný.Jezírko je nádherné a pasení ovcí ve vsi se dokonce taky mnoha lidem líbí,proč ne?To jen tak nikde neuvidíte!!
Re: Oseček
... 27.11.2012 20:35 77.104.239.* reagovat
No podle situace ve vsi si nemyslím že by mu lidé záviděli...
Oseček
J.K. 17.7.2012 19:32 77.104.252.* reagovat
Souhlasím s panem Josefem o příspěvek muže požadat kdokoli,záleží na zastupitelstvu jak celou věc posoudí.Oseček znám spousty let,vždy to byla klidná obec.Pan starosta plácá nesmysly,protože vše v obchodě je majetek obce a tedy i telefon.Takže těch 500 kč co platí obec je za její telefon a nevidím duvod proč by to měla platit prodavačka,která si platí veškeré hovory což jistě potvrdí učetní.Píše se o nadstandartních podmínkách,ale ty samé nabízí příštímu najemci.¨Tak proč taková nenávist?
Re: Oseček
Inka 17.7.2012 19:43 77.104.252.* reagovat
Skoda, že obec nemá webové stránky,kde by se dalo diskutovat i o dalších věcech.Není to ze zákona povinné?????
Re: Oseček
Miroslava 20.7.2012 21:43 37.188.249.* reagovat
Já jsem z vedlejší obce a Oseček se stal konečně krásnou moderní vesnicí,což starousedlíci moc nepochopí a nelíbí se jim to.Humpolácké jezírko je tak nádherné,že se na něj jezdí dívat i lidé z jiných obcí.Je u něj dětské hřiště,které nebýt pana starosty a zastupitelstva,by tu nebylo.Oseček je holt moderní,jen ho chválím.
Re: Oseček
anonym 2.8.2012 13:16 88.102.158.* reagovat
Pan starosta je nejlepší ze všech,kteří tu doted byli a starostovali.
Re: Oseček
anonym 4.8.2012 08:50 88.102.158.* reagovat
Nesmysly tady plácáte především vy,pan starosta ne.
Anonymní emaily
Zdeněk Helich 19.7.2012 19:20 77.104.252.* reagovat
Vážení sousedé, zdravím vás a k diskuzi o "prodejně" si dovolím, jako nedávná naplavenina, přidat svůj názor. Osobně jsem proti pravidelnému dotování jakéhokoliv spoluobčana, zejména pak podnikatele. Pomoc sousedům v tísni, je ale myslím jiná věc a měla by být vždy k dispozici. Co mne však na zde uvedených názorech vadí, a to dost, je fakt, že až na světlé vyjímky (křestní jména), zde nikdo neuveden své jméno. Stydí se za svůj názor, nebo jen chtějí "dělat vlny?" Člověk mluvící "naplno" je asi občas nepopulární, ale nebojí se sdělit svůj názor. Obracím se tedy na vás, opravdu vážení sousedé, s prosbou o otevřené sdělení vašich názorů, a to jak na naších ulicích, tak i zde či na podobných diskuzích. Jsme zde v Osečku s mojí rodinou opravdu krátkou dobu, ale i tak jsem si mohl všimnout, že se zde daří spoustu věcí prosadit. Bylo by tedy škoda, aby se zkrásňování naší vesničky zastavilo na anonymních půtkách, kdy se diskutující ukrývají za tůje nebo anonymní podpis. Držím nám všem palce a všem přeji krásné a úspěšné dny. Zdeněk Helich
Re: Anonymní emaily
+++ 21.7.2012 17:55 83.208.86.* reagovat
Podepsat se nelze, neb se to v této obce nevyplácí. Už se stalo pár nemilých situací, když se někdo ozval. Důsledkem je i krach minulého zastupitelstva, měli jen jiný názor. K pasení ovcí- no k moderní vesnici se to fakt nehodí, je to návrat do středověku. Ještě vyhnat pár hus a koz a je to. Souhlasím s názorem, že vodní nádrž je nevhodná a od kdy se v polabí vyskytují vodní panny?
Re: Re: Anonymní emaily
anonym 22.7.2012 11:41 88.102.158.* reagovat
Tak mě se tato vesnice také líbí,s tím novým jezírkem a mimochodem to není vodní panna ale vodnice a pěkná!! Dřív to tu vypadalo jak ve středověku a nic tu nebylo.Byla to obyčejná ves a jelikož já jsem 25letá,tak kdybych si měla vybrat,jak bude tato obec vypadat,tak moderně,takto s nádherným jezírkem.Žiji nedaleko Osečka,a naše vesnice oproti vaší není vůbec pěkná.A jestli někdo pase ovce,tak at si pase,aspon sežerou tu trávu,jistě si je lidi pasou před svým domem a ne před všemi v obci,takže to bych vůbec nekritizovala.
Re: Re: Re: Anonymní emaily
Petr 22.7.2012 15:55 77.104.252.* reagovat
Oseček nikdy nevypadal jak ve středověku.Vždy to byla krásná vesnice,plná zeleně i se starou louží.Nutno ovšem podotknout,že byla nutná oprava což se krásně povedlo!Díky celému zastupitelstvu i těm,kvuli kterým se tu podle pana starosty "vyčistil vzduch".Co se tyče ovcí, pasou se na obecním a jistě k tomu má majitel ovcí od obce povolení.Jistě to viselo na obecní vývěsce!Nebo ne?Já to tam tedy neviděl!
Re: Re: Re: Re: Anonymní emaily
Jaroslava 30.7.2012 18:50 88.102.158.* reagovat
Stačí povolení od starosty,na vývěsku se už asi nevešlo,tuhle jsem viděla,že byla zcela zaplněná a navíc bylo řečeno,že je půda alespon dobře pohnojená a podle mě se alespoň ušetří za sekačku,je tohle fajn a vůbec nemám nic proti,co se tohohle týče.Bydlíme v pěkné vesnici už pár měsíců.Hlavně v takové hezčejší a modernější,ne zastaralé vesnici.
Re: Re: Re: Re: Anonymní emaily
Veronika 30.7.2012 18:55 88.102.158.* reagovat
Ano krásně se oprava povedla ale jen a jen kvůli novým zastupitelům a ne kvůli těm,kteří pročistili vzduch.A také zásluhou pana starosty.Za ty dřívější tu nic nebylo a vesnice to byla plná zeleně ale nijak opravená.
Re: Re: Re: Re: Re: Anonymní emaily
anonym 30.7.2012 18:58 88.102.158.* reagovat
Tak kvůli lidem,kvůli kterým se tu vyčistil vzduch,je to tu konečně moc fajn a pěkné.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anonymní emaily
anonym 1.8.2012 18:50 88.102.158.* reagovat
Já teda pokud vím,se za minulého zastupitelstva děli samé neshody.Už se těším na zastupitelstvo to nově zvolené,všichni moc fajn lidi,dle voleb.
Re: Re: Re: Re: Re: Anonymní emaily
Petr 31.7.2012 13:37 77.104.252.* reagovat
Asi nevíš o čem píšeš Veroniko!Oprava louže byla provedena za starého zastupitelstva,to nové ještě přeci nefunguje.To je ti asi jedno vid.A pan starosta bez zastupitelstva sám nic nerozhoduje přečti si zákon o obcich!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anonymní emaily
Veronika 1.8.2012 18:39 88.102.158.* reagovat
No to jo,vždyt myslím to minulé zastupitelstvo,ne to co bylo zvoleno ted 14.7.,to minulé ale hlavně pan starosta se o to tak stará,aby to tu pěkně vypadalo.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anonymní emaily
Veronika 1.8.2012 18:51 88.102.158.* reagovat
Neříkám,že pan starosta o něčem rozhoduje bez zastupitelstva. :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anonymní emaily
Veronika 3.8.2012 10:42 88.102.158.* reagovat
Myslím že jsme se tykat nezačali ne? takže bych příště prosila nevíte a nevíš!!
Re: Anonymní emaily
Veronika 26.11.2012 06:50 88.102.158.* reagovat
Ale také hlavně za starosty A.Delonga.
Re: Re: Re: Re: Anonymní emaily
Veronika 30.7.2012 21:00 88.102.158.* reagovat
Milý Petře,co se týče ovcí,tak povolení od pana starosty majitel měl,takže žádný problém :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Anonymní emaily
Petr 5.8.2012 10:47 77.104.252.* reagovat
Milá Veroniko,proč byla na zastupitelstvu 1.8.žádost pana Váši na pasení ovci na návsi,když jsi psala 30.7.,že povolení má? Tykám ti protože Tě velice dobře znám,takže si nejdříve ujasni co vlastně píšeš.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anonymní emaily
Veronika 5.8.2012 16:59 88.102.158.* reagovat
Protože to je ted nová žádost na další měsíce,aby někdo jako vy nerypákoval.Povolení bylo a je tedy další,aby se mohli pást znovu ovce na obecním.Takže žádost nová a tykat mi rozhodně nebudete,alespon na internetu ne,také vám netykám,takže se hodte do klidu.!!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anonymní emaily
Veronika 5.8.2012 17:06 88.102.158.* reagovat
TAKŽE PRO VŠECHNY TATO ZPRÁVA!! NA VÝVĚSCE JE NOVÉ POVOLENÍ PANA VÁŠI OHLEDNĚ PASENÍ OVCÍ.BYLO TO SCVÁLENO NA ZASTUPITELSTVU VE STŘEDU 1.8.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anonymní emaily
Veronika 6.8.2012 19:34 88.102.158.* reagovat
Tak jsem koukala na vývěsce povolení ještě není,ale žádost byla podána na zasedání zastupitelstva.Takže se snad brzy objeví.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anonymní emaily
Veronika 5.8.2012 17:13 88.102.158.* reagovat
Petře jak vidíte,povolení je a jestli chcete něco řešit tak s mým otcem,ne se mnou.Nashle.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anonymní emaily
Veronika 6.8.2012 19:37 88.102.158.* reagovat
No vidíš Petře na vývěsce nic není,jak jsem dnes koukala,takže se žádost dávala opět 1.8.na zasedání a ani nevím jak to dopadlo,jestli to bylo schváleno,ale podle mého by to neměl být problém.
Re: Re: Re: Re: Anonymní emaily
anonym 3.8.2012 19:34 88.102.158.* reagovat
Hahaha Petře vy jste pěkně vtipný.
Re: Re: Re: Re: Anonymní emaily
Miroslava 7.8.2012 10:59 88.102.158.* reagovat
Dřív vypadal jak ve středověku,jezdili jsme sem
Re: Re: Re: Re: Re: Anonymní emaily
Lucka 12.8.2012 13:17 77.104.252.* reagovat
Miroslavo,myslíte,že opravený rybník udelal z vesnice nestředověkou?Tak to vám stací malo ke spokojenosti.Co víc se v Osečku změnilo,aby nevypadal jak ve středověku?
Re: Anonymní emaily
Miroslava 26.11.2012 06:45 88.102.158.* reagovat
No tak změnilo se dost a nejde jen o rybník :-)
Re: Anonymní emaily
Veronika 26.11.2012 06:54 88.102.158.* reagovat
Hm tak to asi těžko :-(
Re: Anonymní emaily
karkulka 29.8.2012 14:34 77.104.239.* reagovat
jak můžete říct o kýči jak je krásný ,nikde na vesnici nenajdete větší paskvil -kamenná nádrž S VODOTRISKEM ,VODNÍKEM ,PANNOU kdo to vymyslel musel být....... za peníze jde vše
Re: Anonymní emaily
Jaroslava 20.11.2012 18:05 88.102.158.* reagovat
Moc pěkné a ne paskvil,holt jen závistivců to přijde jako paskvil
Re: Anonymní emaily
J.K. 26.11.2012 06:44 88.102.158.* reagovat
Jestli se vám nově upravená požárné nádrž nelíbí,tak nejste normální člověk,já jsem z Poděbrad a moc se mi Oseček nyní líbí.
Re: Re: Anonymní emaily
Jaroslava 30.7.2012 19:00 88.102.158.* reagovat
Majitel tohoto anonymu je dost hloupý,dle toho,co píše. A ještě se bojí podepsat :-)
Re: Re: Re: Anonymní emaily
Jaroslava 30.7.2012 19:05 88.102.158.* reagovat
Mám na mysli toho člověka,ketrý píše,že se nepodepíše,nebot se to nevyplácí
Re: Re: Anonymní emaily
Jaroslava 30.7.2012 19:03 88.102.158.* reagovat
Tak tento komentář je velice hloupý a dle mého,by se měl podepsat každý,nebo se snad něčeho bojíte? :-)
Oseček
aaa 1.8.2012 11:22 83.208.86.* reagovat
No, pokud jde o hnojení a vůbec poetiku venkova, mohou se také zapojit krávy pana Urbánka. Také mají nárok na obecní zeleň!! A předminulé zastupitelsto také něco udělalo, ale na to už asi zapomělo!! Za koho se opravil obec. úřad, položily se el.dráty do země a za koho se začalo s kanalizací???
Re: Oseček
Jaroslava 1.8.2012 18:43 88.102.158.* reagovat
At se i krávy zapojí,jen Vám už Petře do toho nic nemusí být,především byste se měl starat o sebe a nevšímat si druhých a nějakých ovcí a krav.
Re: Oseček
Jaroslava 1.8.2012 18:55 88.102.158.* reagovat
A vy pod přezdívkou aaa byste neměl řešit poetiku venkova a nějaké ovce nebo krávy,já tu měla tuhle známé a ovce se jim dost líbili,náhodou pěkné! Takže nechápu,proč tu furt ty ovce řešíte,to není váš problém!!
***
:0((( 1.8.2012 21:20 83.208.86.* reagovat
Milá Jaroslavo, koukám, že jste podepsaná celým jménem, že??A na to, že tu jste jen pár měsíců, tak si dost troufáte. Nevíte o Osečku zhola nic, nic o lidech, co tu žijí i po generace, nic o historii Osečka....která se opakuje
Re: ***
Jaroslava 2.8.2012 13:12 88.102.158.* reagovat
Jsem podepsaná jménem a pokud vidím příjmením tu podepsaný nikdo není,tak proč bych měla bát já? Ale narozdíl od vás aspon tím jménem jsem a klidně si říkejte co chcete,za těch pár měsíců jsem stihla poznat dost lidí,kteří mi nesedí a jsou závistivý.A pro vesnici neudělali nic a ted se mi tu lépe žije s tím pročištěným vzduchem,jak říká ing.Delong,pěkně to vystihl!!
*
* 4.8.2012 11:23 83.208.86.* reagovat
Milé dámy, kdyby jste raději místo psaní nesmyslů dělaly, co máte. Máte na starost úklid obce a podle toho to taky vypadá. Na lavičku u dětského hřiště se ani nedá posadit, jak je zarostlá travou. Okolo každého stromu a sloupu je kus vysoké trávy apod. A myslím, že spíš závidíte vy, neb se o tom zmiňujete často. Tady v Osečku není komu co závidět!
Re: *
Veronika 4.8.2012 19:45 88.102.158.* reagovat
Nikdo nepíše žádné nesmysly ale pravdu,a to,co my máme na práci,není vaše starost.Až nám bude sděleno starostou,co je potřeba udělat,uděláme to.To však není vůbec vaše starost,starajte se o sebe,uděláte nejlíp čus
Re: *
Jaroslava 4.8.2012 19:48 88.102.158.* reagovat
Tak my nemáme komu co závidět závidíte spíš vy a jestli vám tráva pod lavičkou vadí,bacha na ní,ona vás asi ukousne.My pracujeme tam,kde nám to je ukázáno,že to je potřebe,takže se o tohle rozhodně Vy nestarejte,starejte se o sebe,nebot je hloupé se starat o jiné.My děláme,co nám pan starosta řekne a o trávě na hřišti ani jedné nic nebylo sděleno.
Re: Re: *
Jaroslava 4.8.2012 19:53 88.102.158.* reagovat
Je vidět jak jsou lidi zlý a závistivý viz člověk který se stará o práci,kterou my máme dělat.možná závidí nové paní obchod.Tak se měl přihlásit,já jsem také měla tu možnost,avšak to nepotřebuju,tatže těžko někomu něco závidím.
Re: Re: Re: *
Veronika 4.8.2012 19:55 88.102.158.* reagovat
Jaru Oseček je plný špatných a závistivých lidí a to především těch,co tu bydlí nejdéle,starousedlíků.Na to si holka zvykneš,tady lidi záviděj druhému i nos mezi očima.
Re: Re: Re: Re: *
Veronika 4.8.2012 20:14 88.102.158.* reagovat
Touto diskuzí už končím,jednalo se o krám,pak o starostu,ale lidi už nevěděj co řešit,takže budou psát ještě nesmysly a starat se o práci v obci,tohle je už vrchol.Starejte se všichni o sebe a ne o druhý,uděláte nejlíp!! :-) Jestli někdo chcete také pro obec něco udělat,přihlaste se na OÚ Oseček.
Re: Re: Re: Re: Re: *
Miroslava 4.8.2012 20:19 88.102.158.* reagovat
Máte pravdu,jednalo se o diskuzi obchodu a už tu lidi řešej věci,který nejsou k řešení vůbec potřeba.Tohle se u nás v Pňově neděje,váš starosta je supr a jestli se to někomu nelíbí,tak to ma smůlu.Mějte se.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: *
Vladimír 5.8.2012 09:10 88.102.158.* reagovat
Souhlasím s Miroslavou i Veronikou,jednalo se o neschopnost v obchodě p.Mullerové,nyní už bude nový obchodník,takže souhlasím také s ukončení diskuzí.
Re: Re: Re: Re: Re: *
* 5.8.2012 12:42 77.104.252.* reagovat
No to je dost,že končíte už se to nedalo číst.Samé hlouposti!!!!!Měla jste se přihlásit vy jste přeci vyučená.Určitě by Vám to bezva šlo!!!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: *
Jaroslava 5.8.2012 15:22 88.102.158.* reagovat
Nikdo nepíše žádné hlouposti a moje kamarádka Veronika je vyučená a klidně se přihlásit mohla,ale nemá zapotřebí podnikat,to víte že by jí to šlo,ale na co by se hlásila do konkurzu,ona ví,co to obnáší a hlavně na to jsou potřeba peníze a ty nemá,to zas já vím,takže nechtěla,taky jsem jí to říkala a já též uvažovala o přihlášení do výběr.řízení,jsem v plným invalidním důchodu.Ale ona byla ten člověk,který mi to rozmluvil.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: *
Vladimír 5.8.2012 15:24 88.102.158.* reagovat
Asi nechtěla,pokud já vím,nemá to zapotřebí a má svých starostí dost.Vy jste se taky mohla přihlásit,vy kdo jí píšete,že je vyučená a že by jí to bezva šlo.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *
Jaroslava 5.8.2012 15:29 88.102.158.* reagovat
Jo Vládo nemá to zapotřebí,ona ani nechtěla.Počáteční kapitál totiž nemá,jako spousta lidí z nás,ale konečně budeme mít novou prodavačku a hodnou už se na ní těšíme :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *
Miroslava 5.8.2012 20:32 77.104.252.* reagovat
Proč píšete prodavačku,když je to pán?Zajímavé!!!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *
Miroslava 6.8.2012 06:15 88.102.158.* reagovat
Tak asi proto že to je prodavačka a žádnej pán,máte chybný informace
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *
Jaroslava 6.8.2012 06:23 88.102.158.* reagovat
On je to pán?Aha tak to jsem nevěděla,Ale tak se to jistě dozvíme na vývěsce.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: *
aaa 5.8.2012 15:26 88.102.158.* reagovat
hlouposti píšete vy co vy máte komu co říkat aby se někam hlásil?To je věc každého
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *
anonym 5.8.2012 16:48 88.102.158.* reagovat
Souhlasím,to je každého věc,asi se nikdo jinej než osoba,která bude prodávat nepřihlásil a nechtěl.To je snad k pochopení.!!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: *
Miroslava 5.8.2012 16:54 88.102.158.* reagovat
Sprostej člověk je ten co se podepíše jako anonym.
Re: *
věra 29.3.2013 16:03 90.181.139.* reagovat
hele ten anonym sedí s tebou u počítače. zkontroluj si to
Re: *
Jaroslava 4.8.2012 20:22 88.102.158.* reagovat
Máme na starosti úklid obce,ale až po přidělení práce.A na hřišti nic dělat nemáme :-)
Re: *
Jaroslava 6.8.2012 19:29 88.102.158.* reagovat
Co vám je do nějaké trávy a co je do ní mě?absolutně mi to je volný!!
Re: *
anonym 7.8.2012 10:55 88.102.158.* reagovat
A jako vám by ty ženy měli závidět co?????????
Re: Re: Re: Re: Re: Re: *
Jaroslava 5.8.2012 16:51 88.102.158.* reagovat
Kdo se nepodepíše,tak je to největší sprostota.
pro Veroniku
* 6.8.2012 08:18 83.208.86.* reagovat
Kde se ve vás vzalo tolik zloby proti osečákům a hl. proti pí. Müllerové?? Co jste se k ní nachodila a času proklábosila, vždy k vám byla vlídná!! To vám něco zlého provedla, že tu na ní plivete?? I "poražený" má nárok na respekt!!
Re: pro Veroniku
Veronika 6.8.2012 11:50 88.102.158.* reagovat
Přečtěte si pořádně diskuzi,já nic o p.Milerové nepsala a dřív jsem tam chodila,normálně se s ní bavím,asi jste to psal nebo psala někomu jinému,já o ní nic nepsala
Re: pro Veroniku
Veronika 6.8.2012 11:53 88.102.158.* reagovat
Přečtěte si diskuzi a nejspíš pořádné,o paní Milerové jsem nic nepsala,takže nechápu proč píšete toto mě,já proti ní nic nemám.
Re: pro Veroniku
Jaroslava 6.8.2012 12:02 88.102.158.* reagovat
S Veronikou souhlasím,nepsala nic o tom,že jí vadí paní Mullerová,pokud jsem si dobře a myslím že jo přečetla celou tuto diskuzi,ona tam nic nepíše o prodavačce Mullerové,tak toto asi patřilo někomu jinému.Co jsem četla já,psal to anonym,tak nechápu proč to píšete jí?Ona proti ní nic nemá,vždycky se s ní bavila,anonym píše o ní ne Veronika !!!!
Re: Re: pro Veroniku a Jaroslavu
dnes v13.35 7.8.2012 13:35 88.102.158.* reagovat
Milé dámy,omlouvám se Vám,ujeli mi nervy,co máte dělat za obecní práci opravdu není můj problém a k s p.Mull.se obě normálně bavíte,takže tedy vy nejste ti,kteří by ji neměli v oblibě.Díky za pochopení.
**
** 8.8.2012 10:43 83.208.86.* reagovat
Proč se tady někdo omlouvá, většina je pravda!! Ovce mají povolení na pastvu na obecním až od 1.8. Předtím to nikdo nemohl povolit!Nebylo zastupitelstvo. O obchodě rozhodne čas, ale spíš to nepůjde. No a o úklid v obci se zajímala jedna spoluobčanka a bylo jí řečeno, že to dělá Ver.+ Jar., a jiná práce je jen v lese. Tak jak to teda je????
Re: **
Jaroslava 20.11.2012 18:19 88.102.158.* reagovat
Asi se budete divit když obchod půjde.Já i spousta lidí nyní necháváme v koloniálu více peněz za potraviny,protože je obchod mnohem lepší než za p.Mullerové.Je tu vše čerstvé,také denně pečivo a dříve?P.Mul.prodávala vklidu zkažené párky a prošlé jogurty,to je správný přístup prodavačky?Asi není.A pokud máte zájem o úklid odpadků ve vsi za velice malou částku,můžete se přihlásit na OU.Já i Veronika Vám tu práci klidně přenecháme a s radostí,je za to totiž tak málo peněz,že není co závidět :-)
Re: **
Hana 20.11.2012 22:40 77.104.252.* reagovat
Paní Jaroslavo,mužu se zeptat jak mužete kritizovat lidi z Osečka včetně p.Mullerové?Já jezdím do Osečka spousty let,myslím že tu znám lépe lidi než vy,která jste se přistěhovala z Poděbrad(nejste tu ani rok).Znám velice dobře vaši situaci(v Poděbradech)a vím,že mate svych starostí dost,tak už nechte těch řečí a pomluv.Zdraví Vás Hana z Poděbrad
Re: **
Jaroslava 23.11.2012 17:47 88.102.158.* reagovat
Já vás zdravím,já narozdíl do Vás znám p.Mullerovou a ostatní její kamarádky,takže proto to komentuji takto.Vy je možná znáte,ale ne tak dobře jako já za těch pár let dost dobře.krásný večer mějte se všichni krásně
Re: **
Miroslava 20.11.2012 18:20 88.102.158.* reagovat
Omluva je náhodou slušností
Re: **
aaa 20.11.2012 18:24 88.102.158.* reagovat
Práce je v lese za velice malou částku a totéž při sběru odpadků,kdy to dělají V+J a pokud vím a slyšel jsem,tak klidně to rády obě někomu předají,není to vůbec moc peněz,dělají to dobrovolně za symbolickou částku,takže pokud chcete uklízet odpadky a mít z toho tak na chleba a dělat to pro dobro a čistotu obce,hlaste se!!!!
Re: **
Jaroslava 23.11.2012 17:49 88.102.158.* reagovat
Tak to vy nemůžete vědět jestli obchod půjde nebo ne a jestli si myslíte,že když vy tam nenakupujete že to nepůjde tak jste pěkně na omylu!
Re: **
Pro občany 26.11.2012 06:35 88.102.158.* reagovat
Ano o úklid obce se staráme my V+J a té práce zde v Osečku není mnoho,spíše jde o úklidy bordelu,které lidi po vsi a zastávkách dělají,takže spoluobčanka,která se o práci zajímala asi nemůže být dalším člověkem,když té práce není mnoho,je to za měsíc zhruba 3-4hodiny a platit ještě třetího člověka opravdu nejde.A také musím vyvést z omylu ty,kteří si myslí,že nám je za to placeno dost,za měsíc jde zhruba o 100kč a nejde ani o přívydělek,vyplaceno nám to je vždy čtvrtletně,takže o moc velký výdělek opravdu nejde.S pozdravem Veronika a Jaroslava.
Oseček-Delongovo?
Karel Nedorost 12.11.2012 21:00 37.188.237.* reagovat
Jak jste si určitě všimli a né jen vy občané Osečka,ale i kolaři a další návštěvníci obce,tak problém s pasením ovcí,vzhled nádrže a dokonce i problematika místního koloniálu nejsou zjevně problémem,kterým by trpěla obec v očích jak místních (starousedlíků i mladousedlíků),rodiných příbuzných,kolařů a všech dalších.Jako problém,kterému se pan Delong a potažmo jak staré i nové zastupitelstvo vidím okrádáním místním převozníkem a to jak na občerstvení i přívozu samém.To je veřejně diskutované téma nejen mezi občany,ale i mezi turisty a občany ze sousedních vesnic.Avšak málo kdo svoji nespokojenost či neblahou zkušenost vyjádří veřejně.I přesto,že je tato věc známa panu Delongovi,zjevně není zájem v tomto činit žádné kroky neboť se nabízí otázka kdo by tuto činost byť za nemalou dotaci vykonával po něm dále.Další problém a teď myslím i na občany(respektive chataři) je provozování vodních sportů a bezohlednému se prohánění sportovních lodí v úseku chatové osady,přičemž pominu ničení kotvících lodí a pramic,ale rád bych upozornil i na nebezpečí koupání a to né jen v oblasti chatové osady,ale i na přívozu kde je i za tímto účelem zřízeno molo.I v tomto spatřuji možnost starosty a zastupitelstva konat určité kroky prostřednictví m plavební správy.Ovšem i v tomto případě zůstávám veřejný já sám přesto že jse v tomto názoru schoduji s více lidmi,kteří se však bojí vystoupit z anonymního obleku,což nadruhé straně poskytuje jaké si pohodlí.V neposlední řadě bych rád upozornil na množící se krádeže a pohyb pochybných lidí v osadě na levém břehu Labe.I přes časté upozornění policie se zjevně nic nevyřešilo a stav setrvává.To to jsem se rozhodl vyřešit po svém.Jelikož nikdo nerespekuje ani značku zákazu vjezdu a ani výstražné tabulky informující o pohybu po soukromém pozemku,tak instaluji na pozemku při druhé chatě na levo ve směru závoru se zámkem.Chataři dále za mnou obdrží klíč,aby nadále mohli komunikaci využívat a já jim tak nestěžoval přístup k chatám.Pro pěší a kolaře bude i nadále chůze a průjezd zajištěn úzkým retardérem,tak aby toto opatření vnímali pouze jako nezbytný krok k omezení pohybu nežádoucích osob.Věřím,že toto opatření nalezne pochopení nejen v řadách chatařů,ale i místních staromladousedlíků.ps.:Klíče budou i na obecním úřadě a u mne. Děkuji za pozornost,Nedorost Karel
Re: Oseček-Delongovo?
karkulka 20.11.2012 17:57 77.104.239.* reagovat
Plně souhlasím s p.Nedorostem,převozník,má tu drzost že při dotacích ,které dostává a při svých podnikatelských možnostech- si žádá u KÁMOŠŮ na OÚ o příspěvek ,A URČITĚ MU BUDE OPĚT ODSOUHLASEN.Co vlastně pro vesnici odvádí?Vozí lidi s Osečka zdarma ,je tato služba ,nejsme-li ostrov důležitá,vždyť ač nejsme ekonomové,umíme počítat!! TAK CO V TOM VĚZÍ?? Dost lidí s obce,a okolí těžko chápou ,jak je možné ,že opět sedí na OÚ bývalí starosta.On je svým vystupováním atd,známí i na úředních jednání apd,.Jezdíme do obce často a velmi dlouho ,také pracujeme ve státní správě ,podotýkám pracujeme,netěžíme s pokladny v náš prospěch ,a tak se lidi vzbuďte,zamyslete se,a pořemýšlete proč to tak je §
Re: Oseček-Delongovo?
Jaroslava 20.11.2012 18:13 88.102.158.* reagovat
Karkulko koukám zase závist tentokrát závidíte převozníkovi :-)
Re: Oseček-Delongovo?
karkulka 21.11.2012 13:31 77.104.239.* reagovat
milá ,paní ,nebo slečno.,z vašich příspěvků.,se dobře odhadne,jak prosté je veše smýšlení.......
Re: Oseček-Delongovo?
Veronika 23.11.2012 17:34 88.102.158.* reagovat
Vidím to naprosto stejně,souhlasím s Vámi pane Helich,je značně viditelné,že se konečně něco ve vsi děje a pro obec konečně něco dělá.Oseček konečně dobře vypadá,já se také podílím úklidama vesnice a prací,která je potřeba a bylo mi řečeno,že těch "pramálo" peněz,spíše ochota,aby bylo čisto ve vsi,mi lidé závidí.P.Nováková a její dcera by také klidně,ikdyž jsou finančně na tom velice slušně,mohly přispět sbíráním odpadků,avšak k tomu se nikdo nemá.Takže těch pár stovek za X měsíců mi prosím nezávidte,a jestli chcete někdo také odpadní koše vybírat,uklízet sběrný dvůr,plejt záhonky,čistit obrubníky atd...,pan starosta bude jedině rád,za každou sílu a ochotu lidí v obci.Pěkný večer.
Re: Oseček-Delongovo?
Jaroslava 24.11.2012 13:52 88.102.158.* reagovat
Také jsem poznala,že lidi zde v Osečku pořád někomu něco závidí,je to směšné,chování kamarádek bývalé prodavačky a tímto taky vznikla tato diskuse.
Re: Oseček-Delongovo?
Jaroslava 23.11.2012 17:43 88.102.158.* reagovat
Karkulko vy jste vtip sama o sobě hihihi :-)
Re: Oseček-Delongovo?
Jaroslava 26.11.2012 07:53 88.102.158.* reagovat
Jo Karkulko jste srab a závistivec!!!!!!
Re: Oseček-Delongovo?
Zdeněk Helich 21.11.2012 19:06 77.104.252.* reagovat
Dobrý večer všem, tedy i Karkulce. Jen vysvětlení k těm dotacím pro převozníka......... Ty dotace, to je to, co dostává od OÚ, žádné jiné dotace nemá. Takže ti jeho "kámoši" mu nedávají nic navíc, je to, co OÚ dostane od kraje na dotace pro přívoz. No a proč zase sedí na OÚ ten bývalý starosta? Protože dostal dost hlasů od voličů (opravdu nevím, kde bylo těch "dost" lidí z obce když se volilo), tedy stal se zastupitelem a ti ho pak zvolili opět starostou. Na tom není jednak nic divného, ale hlavně když těch "dost" lidí bylo proti panu Delongovi, tak proč si neudělali svojí kandidátku a mohli jmenovaného silou svých hlasů nechat odejít z OÚ. Když se ale sami nesnažili, tak ať se dneska nediví. No a k tomu "těžení" z pokladny. Jsem v obci sice jen pět let, ale změny zde prováděná a zajišťované starostou jsou vždy viditelné. Hodně se toho změnilo. A jak je u některých lidiček v Osečku zvykem, tak jen dokáží lhát, vymýšlet si a urážet. To, co Karkulka vypustila z úst do svého textu, to je velmi hrubá urážka. Za půl roku mého zastupitelstování jsem se setkal vždy a pouze s jednáním starosty, které mělo hlavu a patu. Maličko lidí má takový přehled jako on a ať si ta dlouho dojíždějící Karkulka laskavě vzpomene, co se tady v Osečku odělalo pro obec "před ním". Myslím, že toho, co ogranizovalo vedení obce "před ním", nebylo až tak nějak moc. Takže Karkulko Anonymko, jste srab a posera, když plkáte něco, co nepodložíte důkazy. A závěrem jen toliko, že kdyby jste byla konkrétní osoba, tak na vás podám žalobu pro pomluvě. Pěkný večer.
Oseček-Delongovo
J.Mojžíšová 22.11.2012 21:41 77.104.239.* reagovat
Vážený pane Helich, musím reagovat na Váš příspěvek. V obci Oseček žijete zhruba pět let, jak uvádíte, takže vůbec nemůžete vědět, co se v obci dělo v minulých letech. To, že nevíte o minulosti, to Vám samozřejmě nevyčítám, nebo máte pouze informace z jedné strany. Tímto Vaším příspěvkem se můžete nehezky dotknout členů minulých zastupitelstev, protože během této doby se taktéž zrealizovala nejedna akce, o kterých nejspíš bohužel nevíte. S pozdravem
Re: Oseček-Delongovo
karkulka 23.11.2012 17:41 88.102.158.* reagovat
No tak za minulé starostování a také zastupitelstvo se nedělo absolutně nic,byla to stará vesnice,nic nového ani moderního a dnes?Pro někoho kýče,pro ostatní nádhera,kterou se každá vesnice nemůže ani pochlubit
Re: Oseček-Delongovo
Zdeněk Helich 23.11.2012 18:42 77.104.252.* reagovat
Vážená paní Mojžíšová, díky za Váš příspěvek a připouštím, že jsem mé hodnocení nenapsal asi dost přesně. Já jen vzpomínám, že když jsem si byl úplně poprvé prohlédnout Oseček a pak se sem nastěhoval, tak mi hodně vadila náves, kde byla rozpadlá požární nádrž, její oplocení bylo prorezlé. Cesta kolem vašeho domu a pak i druhá boční ulice byly samé bláto. Cesta k lesu zcela zničená, i kdyý mi bylo řečeno, že se tak kdysi děti učily jezdit na kole. Cesta k přívozu poničená a její další pokračování k chatám také nic moc. Tak toto mne upoutalo a to se právě za mého trvalého pobytu změnilo. Co bylo za starostování Vaší maminky nevím a nemám tedy právo to hodnotit. Takže za doby mé přítomnosti se toho oproti stavu při mém příjezdu opravdu hodně změnilo a myslím, že k lepšímu. Takže stávající starosta, který byl i tím předchozím starostou, se spolu se zastupitelstvem postarali opravdu příkladně kladně.
Re: Oseček-Delongovo
Veronika 24.11.2012 13:48 88.102.158.* reagovat
Tak s tímto příspěvkem souhlasím.
Re: Oseček-Delongovo
Veronika 26.11.2012 06:21 88.102.158.* reagovat
Přesně tak to bylo,vše rozpadlé.
Re: Oseček-Delongovo
Osečák 25.11.2012 09:03 46.13.12.* reagovat
Souhlasím naprosto. Pan Helich a i jiní jsou "masírovani" pravdou a pohledem na věc panem starostou a jeho lidmi. Zastupitelstvo v době p. Blumentálové dělalo to nejlepší, co dokázali. Nynější pan starosta je asi dravější, bez skrupulí a s více styky ve správných sférách, a proto více pro obec sežene. Ale to minulé zastupitelstvo jistě obci NEŠKODILO!!, jak se o tom někde mluví, zásluhy se jim upírají, zapomíná se.Přistěhovavší by měli více zapojit zdravý rozum a sbírat informace i jinde.
Re: Oseček-Delongovo
aaa 26.11.2012 06:12 88.102.158.* reagovat
A co dokázali ti zastupitelé za bývalé starostky a také kamarádky viz Mullerová apod?Nedokázali nic a ted konečně se něco děje a vesnice se mění k pěknému.
Re: Oseček-Delongovo
Miroslava 26.11.2012 06:14 88.102.158.* reagovat
Tak to souhlasím,jsem z Pňova a nyní je vidět,že u vás v Osečku jsou také lidé,kteří pro tu ves něco dělají,za p.Blum.se nic nedělo,vím to,jezdili jsme sem i tenkrát a jakou ted máte pěknou vesnici!!
Re: Oseček-Delongovo
Hana 26.11.2012 06:18 88.102.158.* reagovat
Masírováni?tak to je opravdu vtipné.Co dokázali minulé zastupitelé a starostka?Já pokud jsem slyšela tenkrát i nyní tak vůbec nic se ve vesnici nedělo a to tedy je pravda at si každý myslí co chce a každý obhajuje své,já jsem z Poděbrad a znám velice dobře situaci starostování p.Blumentálové a starosty Delonga.Vesnice ožila,vše se opravilo,našli se lidé na sběr odpadků a úklidu obce,udělal se přívoz atd..... a dříve????????
Re: Oseček-Delongovo
Veronika 26.11.2012 06:20 88.102.158.* reagovat
Ano neškodilo,ale také nic neudělalo,nynější starosta je nejspíše více akční,což vesnice potřebuje.
Re: Oseček-Delongovo
Jaroslava 26.11.2012 06:24 88.102.158.* reagovat
Nepocházím odsud,ale je vidět,jak to starostování spousta lidí ing.Delongovi závidí a také zastupitelům,proboha proč jste se na výběrové řízení nepřihlásili vy?Tím myslím ti závistivci.
Re: Oseček-Delongovo?
Osečák 25.11.2012 09:34 46.13.12.* reagovat
Myslím, že tady je jasně vidět "jádro pudla". Protože řadoví občané nemají dostatek informací, vytvářejí si proto vlastní doměnky. Obecní zastupitelstvo prakticky nekomunikuje s obyčejným, řadovým občanem.Jen mezi sebou a něco málo je na vývěce. No v dnešní době počítačů, by jistě nebyl problém vše podrobně vysvětlit přes PC, popřípadě tak i diskutovat s občany. Jasně, jsme malá obec a měli bychom normálně komunikovat mezi sebou při denním styku, ale nefunguje to. Tak co s tím???
Re: Oseček-Delongovo?
Osečákovi 26.11.2012 06:09 88.102.158.* reagovat
Ano,nemají dostatek informací,protože se o ně nezajímají,podívejte se,koli lidí chodí na veřejné zastupitelstvo,aby se podívali,co se tam probírá a řekli k tomu své.Chodí tam pár lidí,a co se týče starostování bývalé starostky,co se za její přítomnosti udělalo?Stará požární nádrž neupravena atd,nedělo se nic a kam mizeli peníze z pokladny obecní?To byste asi se divili :-)
Re: Oseček-Delongovo?
Karkulce 24.11.2012 13:56 88.102.158.* reagovat
To,co vy píšete je trapné,nehledě na pomluvy,na kterých není ani ždibec pravdy milá karkulko!!
Re: Oseček-Delongovo?
Jaroslava 26.11.2012 07:56 88.102.158.* reagovat
Vy těžíte nejspíš z pokladny ve váš prospěch,už to jak to tu popisujete to o vás svědčí,proč přezdívka,budte taky trochu slušným člověkěm at víme o koho jde,kdo sem do Osečka jezdí.
Delongovo
.J. 22.11.2012 19:50 77.104.239.* reagovat
Také souhlasím s p.Nedorostem, ale nechápu reakci p .Helicha.Jsem osečák ,a znám jak to bylo před starostováním p.Delonga a jak stál moc o funkci starosty a jak k tomu došlo, p.Helich obhajuje své a to mu nikdo neupírá ,každý má názor,proč hded výhružky a sprostota.Nestojím o další diskuzi ,ani jsem se nechtěl zůčastnit ,ale na toto jsem musel,anonymě , aby mě p.Helich nezažaloval!!Pro Karkulku ,to si to sedlo do hnízda .
Re: Delongovo
J.K. 23.11.2012 17:37 88.102.158.* reagovat
Vy samožřejmě musíte hned každého hanit,pan Helich jedná úměrně a slušně stejně jako pan starosta a měl pravdu v tom,že pokud se vám nelíbí starostování p.Delonga,je zajímavé,že jste nebyli kandidáty na zvolení starosty?Rýpání by vám šlo ale ocenit to,že je dobrej a pro vesnici toho dost dělá,ne jako to bylo za p.Blumentálové,což jsem zažila,to už vám je jedno co?
Re: Delongovo
Zdeněk Helich 23.11.2012 19:02 77.104.252.* reagovat
Dobrý večer pro pana J. Vážený, asi jste nepochopil, co jsem myslel tím, že bych někoho zažaloval (vyhrůžky a sprostota byly reakcí na nepodložené drby a urážky). Myslel jsem tím ne toho, kdo něco řekne A JE TO PRAVDA, ale měl jsem na mysli toho, kde roznáší lži a nepodložené drby. Když někdo o někom něco tvrdí, což bylo v tom příspěvku karkulky, tak to musí PODLOŽIT a ne jenom plácat nepodloženosti. Jsem o sobě přesvědčen, že snad nejsem konfliktní typ, ale nemám rád lidi, kteří říkají a šíří bulvární, tedy nepodložené informace. A pro toho, co se přeci jen kvůli mně musel ozvat, ještě tolik, že níže uvedené (opis z příspěvku karkulky) je opravdu na žalobu: "Jezdíme do obce často a velmi dlouho ,také pracujeme ve státní správě ,podotýkám pracujeme,NETĚŽÍME S POKLADNY V NÁŠ PROSPĚCH,a tak se lidi vzbuďte,zamyslete se,a pořemýšlete proč to tak je". Takže, já a nikdo ze zastupitelstva NETĚŽÍME Z POKLADNY V NÁŠ PROSPĚCH!!! Toto je pro mne osobně urážka, protože já se naopak občas snažím do té obecní poklady něco přidat, ale aby mne někdo, jako třeba karkulka, osočoval, to mne uráží. A pokud to nechápete, je mi ás líto.
Jaroslavě a Veronice
Hana z Poděbrad 26.11.2012 11:57 77.104.252.* reagovat
Tak jak je vidět tato diskuse je v režii Jaroslavy a Veroniky.Nemá to hlavu ani patu jen urážení obyvatel Osečka.Nevím proč píší příspěvek mým jménem(urážky a vymysly).Jsem opravdu z Poděbrad a znám to velice dobře v Osečku.Dokonce vím,že za starostování p.Blumentálové se začalo s kanalizací a díky celému zastupitelstvu občané nemuseli platit žádný příspěvek jako ve vedlejších obcích(12 000),uklid obce dělali sami a zdarma nikdo jim nemusel říkat ,aby uklidili u čekárny.Vše bylo z obecních peněz jelikož v té tobě žádné dotace nebyly(nebo jen v malé míře).Znám se se spoustou lidí z Osečka a nepřeji si,aby jste za mne psali příspěvky.Když se vám zdá,že mate málo peněz tak běžte někam pracovat.Práce je dost jen chtít.A jak už jsem psala ,máte svých starostí dost tak se nestarejte o druhé zvláště když jste v Osečku ani ne rok a lidi vubec neznáte(oni ani neznají vás a vy je urážíte)Hana
Re:*
*** 26.11.2012 18:56 46.13.12.* reagovat
Souhlas s paní Hanou z Pod. Ono se to vylepšuje obec za dotace!!! Dřív si obec musela ušetřit a pak se dalo něco opravit. Ale mám dojem, že se tato diskuze pohybuje v rovině osobních nevaživostí na obou stranách, což je hrozné. Něco konstruktivního by to chtělo! Např. co s odpadem- listí, tráva a pod.?
Re: Jaroslavě a Veronice
Jaroslava a Veronika 27.11.2012 06:24 88.102.158.* reagovat
Tak milá paní Hano z Poděbrad,ten příspěvek psala paní Hana,ale vůbec ne z Poděbrad vůbec se nejedná o vás ale naši známou,která situaci tedy zná velice dobře.
Re: Jaroslavě a Veronice
Pro Hanu z Poděbrad 27.11.2012 06:29 88.102.158.* reagovat
Jak koukám tak o tom víte pramálo,protože nejste místní a já jsem Hana a nejsem z Poděbrad jsem přímo z Osečka,takže byste se asi divili,takže prosím vás vy Poděbradačko,neplácejte nesmysly,když nevíte jak to bylo a jak to je?Dříve např.co vím,zastávky a odpadky po vsi uklízeli lidé z obecních peněz ale to je i ted ne?Ver.a Jar.také psali že jim to lidé záviidí,tak at to jdou dělat!!Je ta za málo peněz to vím i od nich,ale je to stejné jako dřív,také se to platilo z obecních z kasy.Ví víte prdlajs nejste místní a já teda jo.Myslíte asi že jste jediná Hana na světě,tak to bohužel ale tak není.
Re: Jaroslavě a Veronice
Oseček 27.11.2012 10:25 77.104.252.* reagovat
Naučte se pořádně číst když si nepamatujete co píšete!!!
Pro Hanu z Poděbrad
Veronika 27.11.2012 06:33 88.102.158.* reagovat
Paní Hano z Poděbrad,do této diskuze se nezapojuji jen já a p.Jaroslava,koukejte si všimnout,co lidí sem píše a přestante se laskavě do nás navážet.Nejste odsud možná to tu jen znáte,ale nyní tu nežijete,trochu rozdíl,abyste mohla posuzovat situaci,jak to bylo dřív a jak je ted.Nechte to na lidích z Osečka jo?Děkujeme Veronika
Re: Jaroslava a Veronika
aaa. 27.11.2012 12:26 77.104.252.* reagovat
To se vám líbí ,že na této diskuzi si mužete vymýšlet jména a psát za jiní že?
Re: Pro aaa.
Jaroslava 27.11.2012 18:10 88.102.158.* reagovat
My se podepíšeme klidně jménem,nemáme se za co stydět,zatímco vy tu jste pod přezdívkama,to není správné,nemyslíte?
Re: Jaroslavě
Veronika 27.11.2012 18:23 88.102.158.* reagovat
Jarčo kašli na tuhle diskuzi,jsou to akorát zoufalci,kteří závidí starostovi,zastupitelům a sami se mohli přihlásit a neudělalali to.Dřív asi dělali zadarmo,nyní je to jinak,máme supr prodavačku a obchod,neřeš tu nějaký pablby a závistivce.Spousta lidí nemá ráno starostu,a jeho aktivitu v naší vesnici,ty ani já to nezměníme.Ahoj Veronika
Re: Jaroslavě a Veronice
Jaroslava 27.11.2012 06:35 88.102.158.* reagovat
Tak si to pořádně přečtěte,jestli teda umíte číst,protože nikdo nic nepsal vaším jménem,paní Hanu znám a narozdíl od vás je přímo tady ze vsi.Vy si kritizujte své Poděbrady.
Re: Jaroslavě a Veronice
Jan 27.11.2012 06:40 88.102.158.* reagovat
Dobrý den,také se zapojím do této diskuze,kanalizace je asi jediné,co se tu za p.starostky Blumentálové udělalo.Kdo se postaral o náves,o louži a upravu vsi?Dříve padalo železné zábradlí,nebylo tu nic,nyní mají děti hřiště u louže,také u Labe.Veroniku znám,Jaroslavu ne,ale souhlasím se vším,co ony tu píšou.At se Vám to líbí neno ne,pročistil se vzduch,jsem Osečák a srovnat dřívější Oseček s nynějším,to ani snad nejde,ted to tu už konečně dobře vypadá.Honza.
Re: Jaroslavě a Veronice
Veronika 27.11.2012 06:49 88.102.158.* reagovat
Paní Hano z Poděbrad,vy si opravdu myslíte,že dříve se uklízela náves zadarmo?Asi to tak vypadalo,když to uklízeli lidé z bývalého zastupitelstva,ale věřte,zadarmo ani kuře nehrabe a nikdy nehrabalo :-( Proberte se se svými názory,tak tomu nikdy nebylo není a nebude,zadarmo opravdu nikdo nedělal,vy snad ano?Neřekla bych,a vím,že 100%tak to není.
Re: Jaroslavě a Veronice
Zdena 27.11.2012 12:13 88.102.158.* reagovat
Prosím Vás co je to za nesmysly s tím úklidem zadarmo?Mnohokrát uklízela zastávky paní Jeřábková,ale zadarmo to opravdu nebylo,to zase nepiště takové hlouposti.Zadarmo určitě ne a děvčata,co to ted mají na starosti,za to nemají nijak velké peníze,asi byste se divili,za jakou malou částku to dělají.Tuhle jsme se na návsi o tom bavili,tak nepiště že p.J.uklízrla zadarmo,to nikdo neudělá,to je holý nesmysl.Nashledanou.
Re: Jaroslavě a Veronice
dnes 27.11.2012 12:45 77.104.252.* reagovat
Nikdo nepsal o p.Jeřábkové,ale o minulem zastupitelstvu oni uklízel zadarmo a byli zadarmo na skládce.P.Jeřábková byla placena jako místostarostka a tak je placený i pan starosta.
Re: Jaroslavě a Veronice
Veronika 27.11.2012 18:16 88.102.158.* reagovat
Už mám dost té závisti.Peníze z vaší kapsy to nejsou.:-)
Re: Jaroslavě a Veronice
Jan 27.11.2012 18:18 88.102.158.* reagovat
Tak ted je to holt jinak,za skládku i úklid se platí.Změny jsou život co?
Oseček
Iva Pohanková 26.11.2012 20:54 77.104.239.* reagovat
Obchod v Osečku je pro staré lidi opravdu důležitý, ale uživit se na něm nedá. Jdou tam jen staří lidé, mladí si vše koupí ve městě. Příspěvky stylu "neschopná Milerka" atd.. by si proto ostatní mohli odpustit. A ještě ho napíše anonym.... Dost smutné. Obec opravdu za nynějšího pana starosty kvete, což je jen dobře, ale na druhou stranu si myslím, že plno věcí bylo zbytečné a tím jen vyhozené peníze. Rozpad zastupitelstva a urážení lidí, kteří odstoupili není na místě. Všichni jsou špatní, jen pan starosta je stoprocentní...asi ne. Ale co mě poslední dobou začíná štvát je jak se naše nové zastupitelstvo (neříkám že všichni) chová. Arogance a pomluvy. Aby moje děti nebo kdokoli jiný, kdo mi pomáhá vynášet odpad poslouchali, že zaplním čtvrt kontejneru atd.. To je dost ubohé. Proč to neřeknou mě, když tam jdu já? Kdo má jiný názor než pan starosta a lidi kolem něj, je ten špatný, dělají se mu schválnosti, pomlouvají se a podkopávají se mu nohy! A to je ubohost. A co se týká ovcí na návsi, proč ne. Vždyť po nich zůstalo čisto a pro lidi z města milé zpestření :-).
Re: Oseček
Veronika 27.11.2012 06:55 88.102.158.* reagovat
Ahoj Ivo,mladí si vše nekoupí ve městě,pokud nemají auto,já nakupuju také tady v Osečku a nakupovala jsem i dříve,jen nyní vidím rozdíl n tom,že tu jsou potraviny čersrvé,to za paní Mullerové nebylo.Nenakupují tu jen starší lidi,já běžně nechám tady v krámku za jídlo týdně 1000kč a tak jsem nakupovala i za minulé prodavačky.A s tím kontejnerem,ano určitě by to měl starosta říct přímo tobě,s tím fakt souhlasím.A co se týče ovcí,vše po nich bylo uklizeno,tak jak píšeš,ale lidem to i přesto vadilo,ahoj Verča.
Re: Oseček
*** 27.11.2012 09:14 83.208.86.* reagovat
Veronice a Jaroslavě by měl být zakázán vstup na tuto diskuzi. Na vše podrážděně a hrubě reagují, a tím znevažují příspěvky ostatních. Jo a do krámku dříve moc nechodila, spíš vůbec. A že tam dnes tolik utrati?? není divu, když je tam tak draho. Výše psala, že proti p. Müll.nic nemá, ale ještě vlídného slova pro ní neměla. A k úklidu-dřív se buď neuklízelo, občas něco uklidil někdo ze zastupitelstva. Pak to dlouho dělala p. Jeřábková sama, dobrovolně a zadarmo. A asi 2x byla brigáda- vše bez finanční odměny. Tak co je to tu za plky???
Re: Oseček
Veronika 27.11.2012 10:00 88.102.158.* reagovat
Paní Mullerová moc dobře ví,kolik peněz jsem u ní nechávala a rozhodně ted je obchod s čerstvějšími potravinami a levnější než byl za ní.U mě to není prodavačka,která to umí.Nic jsem proti ní neměla,ale mít začínám.Nejsou to žádné plky ale pravda.1000kč měsíčně jsem u ná nechala,někdy i více,plný tašky nákupu a najednou jsem se od jednoho člověka za vsi dozvěděla,jak a co říkala o mě,že tu obec uklízím. Nikdo nemá právo nikomu říkat,co má a nemá psát v diskuzi a jestli na ní má vůbec právo.Beru v potaz prohru Mullerové,a samozřejmě všechny její kamarádky mi to mají ze zlé,ale já si sem můžu psát co chci!! A Jaroslava snad také,vy nemáme právo nikomu do toho mluvit a jestliže nechcete slyšet pravdu,je to váš problém a na tuto diskuzi nemusíte reagovat a ani sem chodit !!
Re: Oseček
aaa. 27.11.2012 10:46 77.104.252.* reagovat
Tak co kdyby jsme se zeptali paní prodavačky,jak to všechno je?A proč jste to neřešili,že vam prodala špatné věci(že by hloupost?)A mimo jiné vyučená je takže je vidět jak znáte lidi v Osečku!
Re: Oseček
Veronika 27.11.2012 12:01 88.102.158.* reagovat
Řešili sama ví,kolikrát jsme jí věci zkažené a prošlé vrátlili :-)
Re: Oseček
Jaroslava 27.11.2012 12:04 88.102.158.* reagovat
Jé vyučená je jo?Tak tím spíš by měla vědět,že tohle se fakt nedělá a zkažené věci a prošlé že se neprodávají,a čokoláda v kterých lezli červy fuuuuuuuuuuuuuj dobrou chut!To není dobrý obchodník no ale ted už tio snad není potřeba řešit ne?
Re: Oseček
aaa. 27.11.2012 12:18 77.104.252.* reagovat
Nic o ní nevíte a prý ji znáte HA HA HA!Je to hnus od někoho takového kdo je tu jen v nájmu!
Re: Oseček
Veronika 27.11.2012 10:03 88.102.158.* reagovat
Je vidět jak málo víte,kolik kdo nechal peněz v minulém koloniálu,já sem napíšu jen poslední věc přátelé,jsem ráda za nynější prodavače našeho obecního obchodu,protože to,co si dovolila prodávat p.M.za potraviny,to by si nedovolili ani prasata!!S pozdravem.
Re: Oseček
Jaroslava 27.11.2012 10:10 88.102.158.* reagovat
To nejsou žádné plky,přesně vím,kolik tam paní Veronika nechávala peněz a já jsem tam nakoupila tolik zkažených potravin,že se to nedalo ani jíst,to vám asi ale přijde normální.Myslíte že takhle se má vydělávat?Že to je správný postup prodavačky?Jedině z její strany,nyní je v obchodu vše čerstvé a já k tomu řeknu jediné,čerstvota,levněji a k dostání pečivo denně,to je prostě snad velice viditelný příklad na dobře prosperující obchod se zkušenou prodavačkou,to paní Mullerová nebyla,ani vyučena v tom oboru nebyla,nynější lidé v obchodě ví,co to obnáší a v tom směru pracovali.Jedině to ted chválím a Verčo týdně si nechávala u p.M.1000kč ne 1xza měsíc,mnohokrát jsem toho byla svědkem,jeden nákup za 500kč,nejspíš si se přepsala,že 1xza měsíc bylo to 1x za týden jako tomu je ted.Mějte se tu pěkně a Verčo ty se na ty lidi vykašli a pokud nechtějí připustit,že obchod je daleko,daleko lepší než byl a je s daleko lepšími lidmi,tak at tam nakupovat nechodějí je to jejich ješitnost Jarča.
Veronice a Jaroslavě
Pnovačka 27.11.2012 10:22 77.104.252.* reagovat
JSTE ZLE a SPROSTE!!!!!Chtěla bych vidět jak si moc chodila do krámu, když každé ráno jsi vozila syna do školy a domu jezdila odpoledne.Jezdim také autobusem a tak se potkáváme.Myslím,že by ty urážky jsou na žalobu a nedivila bych se kdyby to bývalá prodavačka neudělala!
Re: Veronice a Jaroslavě
Veronika 27.11.2012 10:30 88.102.158.* reagovat
Milá paní tak denně jsem nejezdila do školy,takže víte houbeles starejte se o sebe.
Re: Veronice a Jaroslavě
Pnovačka 27.11.2012 10:37 77.104.252.* reagovat
Takže to samé vite houbelec a starejte se o sebe!!!!!!!
Re:Pňovačce
Jan 27.11.2012 11:57 88.102.158.* reagovat
Tak asi nejlíp to ví ten kdo jezdil ne?Bože můj,a kor vy z Pňova se vůbec nemáte co plést do této diskuze o Osečku!!!
Re: Veronice a Jaroslavě
Jaroslava 27.11.2012 10:31 88.102.158.* reagovat
Jsme zlé a sprosté když řeknem pravdu?Nechte toho,musíme se ted obě smát,nikoho neurážíme píšeme jen náš názor a na to má právo snad každý ne?
Re: Veronice a Jaroslavě
Jan 27.11.2012 10:34 88.102.158.* reagovat
Holky moudřejší ustoupí,nedohadujte se s někým,kdo vůbec není z Osečka,ví toho tak málo o obchodě atd.......
Re: Veronice a Jaroslavě
Jan 27.11.2012 10:34 88.102.158.* reagovat
Holky moudřejší ustoupí,nedohadujte se s někým,kdo vůbec není z Osečka,ví toho tak málo o obchodě atd.......
Re:Pňovačce
Jaroslava 27.11.2012 18:13 88.102.158.* reagovat
Pňovačko netykej mi prosím!! Děkuji za pochopení Veronika.Nebavím se s takovým typem člověka jako jste vy a ani netykám.Nashledanou.
Re: Oseček
Jaroslava 27.11.2012 10:12 88.102.158.* reagovat
Tak to by měl být zakázán i vám že?
Re: Oseček
Jaroslava 27.11.2012 12:06 88.102.158.* reagovat
Vtipné někomu něco zakazovat!!!!!!!!!!!! :-) :-) :-) :-)
Pozdrav a "sem s nápady"
Zdeněk Helich 27.11.2012 09:45 77.104.252.* reagovat
Vážení sousedé, všem přeji příjemný den a dovolil bych si vás všechny poprosit, zda by již nebylo možné ukončit vzájemně útočivé příspěvky a nasměrovat tok vašich vzácných myšlenek jiným směrem. Co vy na to, že bychom tento prostor využili k předkládání návrhů, co by bylo pro obce užitečné a potřebné. Pochopitelně dnes nemohu tvrdit, že se všechna doporučení splní, ale určitě mohu za zastupitelstvo říci, že se pokusíme. Hlavně ale máme v sobě každý určitou "slepotu", takže něco potřebného nevidíme. Jinak na objekt obecního úřadu bude přeložena schránka pro vkládání připomínek (z koloniálu), kdy i tam je možno vhodit vzkaz, že někoho něco trápí. Kolem nás se v médiích i jinde mluví o "obousměrné komunikaci", ale mnohdy je opravdu potřebná. Alespoň já to tak vidím. Proto, vážení a milí sousedé, starousedlíci i naplaveniny, pokusme se svými názory a nápady informovat OÚ, co vidíme jako potřebu ke zlepšení. No a pokud se na něco dá "dosáhnout" třeba jen pomocí naší společné síly, tak vyhlásíme tu zastaralou Akci Z a dáme se do toho. Co vy na to? Všem přeji krásné a úspěšné dny a s pozdravem Zdeněk Helich
Re: Pozdrav a "sem s nápady"
Hana U. 27.11.2012 10:32 77.104.252.* reagovat
Vážený pane Helich.Chtěla bych se Vás zeptat co říkáte na diskuzi Veroniky a Jaroslavi?Myslíte si ,že je to v pořádku,aby takhle všechno a všechny pomlouvali(sprostě)?Děkuji Hana
Re: Pozdrav a "sem s nápady"
Zdeněk Helich 27.11.2012 10:45 88.102.158.* reagovat
Dobrý den,oni nikoho nenapadají,pokud to půjde už sem nic do diskuze nepiště a všechny podmínky ohledně obchodu se budou dávat do schránky,již zmiňované,jak sjem již psal.Takhle by se člověk jen a jen mezi sebou dohadoval,raději už více nepiště,opravdu moudřejší ustoupí,Děkuji.
Re: Pozdrav a "sem s nápady"
Jaroslava a Veronika 27.11.2012 10:47 88.102.158.* reagovat
Milá Hano nikdo nikoho nenapadá,jen jsme napsali svůj názor,ostatně tak jako každý,nashledanou,také ustoupíme od diskuze,protože bavte se s v....když jde druhý den na porážku
Re: Pozdrav a "sem s nápady"
Veronika 27.11.2012 10:51 88.102.158.* reagovat
Je to diskuze,ale končím tímto psaním,protože lidé jsou zlý a když my napíšeme svůj názor na obchod(ten dřívější)a jim se to nebude líbit,budou psát oni nám a urážet nás.Souhlasím s p.Helichem,kdo chce cokoliv mít za připomínky na obchod,at si to bud napíše do té schránky nebo tam vůbec nechodí.Nashledanou Veronika
Re: Pozdrav a "sem s nápady"
Jaroslava a Veronika 27.11.2012 10:47 88.102.158.* reagovat
Milá Hano nikdo nikoho nenapadá,jen jsme napsali svůj názor,ostatně tak jako každý,nashledanou,také ustoupíme od diskuze,protože bavte se s v....když jde druhý den na porážku
Re: Pozdrav a "sem s nápady"
Jan 27.11.2012 10:48 88.102.158.* reagovat
Přestante všichni,vždyt se napádáte vzájemně,copak to nevidíte?To nejsou jen ony V+J,vy zase ted urážíte je a jejich názor na minulý obchod.
Re: Pozdrav a "sem s nápady"
Zdeněk Helich 27.11.2012 10:53 88.102.158.* reagovat
Neříkám nic,byl to jen jejich názor,a jsou zde názory i ostatních,proto doporučuji,ukončit tuto diskuzi,děkuji za pochopení Z.H.
Re: Pozdrav a "sem s nápady"
aaa. 27.11.2012 11:00 77.104.252.* reagovat
Sláva konečně bude klid.Nevím proč se stále řeší starý obchod,když už funguje nový?
Re: Pozdrav a "sem s nápady"
Jan 27.11.2012 10:55 88.102.158.* reagovat
Máte v diskuzi dvě hrubky češtinářko!!
Jaroslavě a Veronice
petr 27.11.2012 12:54 77.104.252.* reagovat
Myslel jsem,že tato debata dávno skončila.Nevím proč se znovu bavíte o věcech ,které jsou dávno pryč a stale vymýšlíte nesmysly jak pomluvat lidi z Osečka.Je to hnus a špína.Myslím,že by jste neměli reagovat na příspěvky Veroniky a Jaroslavy.Jsou to chudáci,kteří tu řeší svoje ego.Vykašlete se na ně!Petr
Re: Jaroslavě a Veronice
Jan 27.11.2012 17:56 88.102.158.* reagovat
Tak Petře znám je a jejich ego je daleko lepší než to vaše,oni už dávno nepsali,než se tento týden od jednoho z občanů dozvěděli,že jim závidějí lidé úklid za velice malé peníze,opět závist,nedivte se že ragují,co čtu,tak bych reagoval jako ony.
*
*** 27.11.2012 20:32 83.208.86.* reagovat
Co je to za kravinu? že by někdo mohl závidět těch pár korun?? Veroniko, přejeme vám je celého srdce, užijte si je a buďte šťastná!!
Re: *
aaa. 28.11.2012 22:13 77.104.252.* reagovat
Najděte si pořádnou práci,když fnukáte,že mate málo.Nikoho to nezajímá.Pracujte a bude mít dost.
Re: *
Jan 31.12.2012 09:07 88.102.158.* reagovat
O tomto není normální práce nejde u obou žen,proto pomáhají alespon za pár korun v obci,znám je obě a jsou hodné a pracovité.S pozdravem Petr.
Re: Petrovi
Jaroslava a Veronika 27.11.2012 18:03 88.102.158.* reagovat
Petře jste normální?Napsali jsme názor na obchod nyní a dřív a o tom ta diskuze je,my nejsme žádný chudíci,jestli se vám nelíbí náš názor tak na něj nereagujte,jasný!!
Re: Lidem z Osečka
Oseček 27.11.2012 18:29 88.102.158.* reagovat
Dobrý den,já jsem v této diskuzi poprvé a anonymně radši.Opravdu by se neměla řešit p.Mullerová a její bývalé obchodování,řeště tu to podstatné proč začala tato diskuze?Prorože se tu vyčistil vzduch a máme super obchod s dobrými prodavači,pán a paní a já jsem tedy s obchodem jako takovým spokojena.Nashledanou,s pozdravem.
Re: Lidem z Osečka
Veronika 28.11.2012 07:00 88.102.158.* reagovat
Já se tu nechci s nikým dohadovat,každý má názor na obchod a starostu jiný a pak vznikají hádky a napadání lidí vzájemně v této diskuzi.Proto toto je mým posledním příspěvkem do diskuze,mějte se tu pěkně,s pozdravem Veronika.
Re: Lidem z Osečka
dnes 28.11.2012 18:09 77.104.252.* reagovat
KONECNE!!!!!!!!!!
Re: Lidem z Osečka
Jitka 31.12.2012 09:06 88.102.158.* reagovat
Obchod nynější chválím a nedá se srovnat s minulým,který tu byl,je tu ted více potravin,čerstvosti atd.Jitka
Dotaz
z Osečka 29.11.2012 16:02 83.208.86.* reagovat
Dotaz pro pana Helicha.Jste jediný ze zastupitelstva, kdo komunikuje. Jak to je s penězi za el. energii v současném obchodě?? Minulý nájemce "byl odstřelen" za 30 000 Kč ročně. Teď to jistě bude více, při tom zvýšeném provozu.Jak to tedy bude?? Nepodepisuju se neb jsem srab a bojím se případných komplikací, ale jistě si zasloužím odpověď a jistě to zajímá hodně lidí v obci.Díky!!
Re: Dotaz
Zdeněk Helich 29.11.2012 16:40 77.104.252.* reagovat
Dobrý podvečer,děkuji za Vaší otázku, ale bohužel neznám odpověď. Dělám si poznámku a jak to půjde, vznusu za sebe na starostu dotaz. Samotného by mě to zajímalo. Budu tedy chtít, aby se tento problém, tato situace, dostala na program nejblžšího zasedání zastupitelstva. Pokud budte mít zase nějaký dotaz, klidně jej zde vzneste, a to i formou anonymu. V tomto případě, kde se jedná o dotaz, v tom nevidím problém. Anonym mi vadí při "oznamování", kritizování, ale dotazy na určitou věc mně osobně nevadí. Takže díky a přeji krásný a úspěšný večer. Zdeněk Helich
Re: Dotaz
Jan 31.12.2012 09:12 88.102.158.* reagovat
Házejte dotazy panu starostovi do schránky v chodbě obchodu díky
Oseček
J.Mojžíšová 30.11.2012 23:18 77.104.239.* reagovat
Vážený pane Helich, Děkuji Vám za Váš příspěvek ze dne 23/11. Dovolím si napsat ještě několik poznámek. Ano, Vaše hodnocení v příspěvku ze dne 23/11 opravdu není dost přesné. Máte pravdu – rozpadlá požární nádrž, její zábradlí rezavé, okolí mého domu v době deště samé bláto – takto to vypadalo v naší obci v době Vašeho nastěhování. Vše je pravda a nikdo netvrdí, že se toto nezměnilo k lepšímu. Ale bylo to především proto, že zhruba od r. 1997-98 se kalkulovalo a plánovalo s výstavbou kanalizace, a bylo by značně neekonomické před touto stavbou renovovat asfaltový povrch místních komunikací. Což jistě uznáte, že takto se nechová správný hospodář. S tím souvisí i Vámi zmíněná oprava požární nádrže v obci, cesty k chatám nebo např. i znovuobnovení přívozu. Takovéto činnosti se provádí obvykle až po ukončení těch životně důležitějších prací, a to byla v Osečku právě ta kanalizace. Ještě pár slov k té kanalizaci. Určitě jste obeznámen, že občané Osečka nebyli povinni hradit žádný příspěvek na vybudování kanalizační přípojky ke svému domu – jako tomu bylo v okolních obcích (Sokoleč, Pňov, Předhradí, Klipec). Bylo to umožněno právě kvůli dostatečným finančním prostředkům, kterými obec disponovala. V době před deseti a více lety byly, pane Helich, zcela jiné možnosti a podmínky k získávání dotací. Přesto takováto malá obec, jakou Oseček bezesporu je, dokázala nashromáždit nemalé množství fin. prostředků a umožnit svým občanům nehradit žádný poplatek. Dalšími akcemi, které nám tady jen tak nespadly z nebe, jsou např. rekonstrukce místního obchodu (která proběhla během čtyř měsíců), oprava budovy obecního úřadu (elektroinstalace, místní rozhlas...), oprava střechy hasičské zbrojnice, rekonstrukce prostranství na návsi při vjezdu do obce, posílení el. sítě+pokládka kabelů do země a jednou z prvních akcí bylo zajištění sběrného místa komunálního odpadu pro občany Osečka a pro chataře na pravém břehu Labe. Opět nutno podotknout, že při realizacích byly plně využity pouze finanční zdroje obce. Proto se domnívám, že všechna zastupitelstva pod vedením všech tří starostů od roku 1992 do současnosti se zasloužila svým způsobem o rozvoj obce – záleží na úhlu pohledu a prioritách každého člověka, jak tyto skutečnosti vnímá. Bohužel – někdy to je vidět více a někdy méně. A říkat – cituji Vaše slova z Vašeho příspěvku ze dne 21/11 – „myslím, že toho, co organizovalo vedení obce ´před ním´, nebylo až tak nějak moc“, není zcela fér. S pozdravem
Re: Oseček
Zdeněk Helich 1.12.2012 17:22 77.104.252.* reagovat
Vážená paní Mojžíšová, zdravím Vás a děkuji za obsáhlé a poučné vysvětlení toho, co bylo pře mým nastěhováním. Opravdu jsem to netušil, co všechno se zde za pomocí obce událo. Prostě jsem si všímal jen toho viditelného a bohužel mi nikdo činnost "přede mnou" neobjasnil. je to ale i moje chyba, že jsem se sám nepídil. Jenom jsem naslouchal a neklad otázky, protože mi to připadalo zbytečné. Zbytečné by to ale nebylo. To vím až nyní. Je tedy mou povinností s omluvou konstatovat, že má slova: „myslím, že toho, co organizovalo vedení obce ´před ním´, nebylo až tak nějak moc“ se nezakládala na pravdě a já jsem svojí myšlenku o minulosti neměl takto formulovat. Všem takto dotčeným se d srdce omlouvám. Díky. Zdeněk Helich
Re: Oseček
anonym 31.12.2012 09:14 88.102.158.* reagovat
Nějaká moc chytrá paní Mojžíšová,tohle bych tady vůbec neřešila s pozdravem.
Re: Oseček
Jitka 24.3.2013 12:03 88.102.158.* reagovat
Teda tato paní se rozjela jak výstižně a jak vše ví jak policajtka
obchod v Osečku
věra 14.3.2013 14:53 90.181.139.* reagovat
čistě náhodou jsem narazila na tuto diskuzi a nestačím se divit.Celá diskuze je v režii jedné osoby, která si dává různá jména.Některé její příspěvky jsou opravdu na žalobu pro pomluvu. Divím se, že to paní prodavačka neudělala, protože jde lehce zjistit o koho jde. Vždyť v obci má na starosti úklid.Pokud byla s něčím v obchodě nespokojena měla si stěžovat na hygieně a ne na této diskuzi. Když nemá žádný hmatatelný důkaz dá se její tvrzení o zkažených párcích brát jako pomluva.Sazba odnětí svobody v trvání až jeden rok.Proč pisatelům nevadí poskytnutí dotace ve výši 30000 Kč provozovateli přívozu p.Faltysovi pro účely dotování jízdného za měsíce květen až červenec. Je to v zápisu ze dne 27.8.2012. Myslím,že obchod v obci je důležitější než přívoz. Provozovat obchod na malé vesnici kde je evidováno k 19.11.2012 132 osob je určitě cesta k velikému zbohatnutí.Přeji Vám všem kteří jste byli s minulou prodavačkou nespokojeni ať vám obchod v obci s novým vedením dlouho vydrží ať máte zboží levnější než dříve a hlavně ať tam všichni chodíte nakupovat. Jinak budete bez obchodu.
Re: obchod v Osečku
anonym 24.3.2013 12:08 88.102.158.* reagovat
Je to v režiji více osob,a je jedno z kolika počítačů se to píše,jde tu o názor,tak si ho sem může napsat kdo chce,stejně tak,jako to ted děláte vy.Starejte se o sebe a ne o nějaké ostatní lidi tady ve vesnici.Jsem tu přistěhovaná nedávno a pokud vím,tak s tím prošlým zbožím to tak opravdu věčně bylo.Byla jsem u toho,viz.ty párky a to jsem z Pňova.
Re: obchod v Osečku
Jitka z Pňova 26.3.2013 09:00 88.102.158.* reagovat
Dobrý den,také sem napíši svůj názor,jsem právě u kamarádky na počítači,tak aby někdo nedělal problémy,jde o názor ne o pomluvu!! Já dnes byla poprvé se podívat v místním obchodě a musím říct,že je velmi pěknější,co se zboží týče,čerstvosti a hlavně výběru.Na návštěvu sem jezdím už několikátým rokem a předloni jsem říkala,jak se mi ten obchod nelíbí,nic tu nemaj,že Zlatý náš obchod v Pňově,dnes jsem nakoupila a spokojeně.Tímto chci říct jediné,komu se nelíbí tu nakupovat,at nenakupuje.Nashledanou Jitka.
Re: obchod v Osečku
Jitka 24.3.2013 12:10 88.102.158.* reagovat
Nejde říct o koho jde,takže nemáte žádný důkaz,je to jen vaše domněnka hahaha
Re: obchod v Osečku
anonym 24.3.2013 12:12 88.102.158.* reagovat
No jak to tu čtu,tak si to asi jen myslíte,ale důkaz jako takový nemáte,a mimochodem to není pomluva je to názor na této diskuti,všechny tímto zdravím
Re: obchod v Osečku
anonym 24.3.2013 12:13 88.102.158.* reagovat
paní Věra ČISTĚ NÁHODOU NA TU DISKUZI NARAZILA a vůbec není spolčená s p.Mull,atd... no je to vidět
Re: obchod v Osečku
Veronika 24.3.2013 12:25 88.102.158.* reagovat
Milá Věro,v obci uklízím já a když sem napíšu názor,tak se pod něj i podepíšu,mě to problém nedělá.Také párkrát ode mě psala p. Jaroslava,která je též člověkem,který v obci uklízí a doma nemá počítač.Toť asi vše.Nikoho neurážíme a do obchodu chodíme.A to že Jaroslavě byli prodány zkažené párky a nejen jednou,to není pomluva to je názor,který tu ona napsala a ještě k tomu měla pravdu.Nashle.
obchod v Osečku
věra 14.3.2013 15:53 90.181.139.* reagovat
Mimochodem u každého příspěvku je IP většina příspěvků je z 88.102.158* to znamená , že je to z jednoho počítače i když jsou tam různá jména Veronika, Jan,Zdena,Jaroslava atd.Zkrátka a dobře z IP se dá zjistit kde ten počítač je. Takže důkaz pro pomluvu.
Re: obchod v Osečku
anonym 24.3.2013 12:05 88.102.158.* reagovat
Těžko!!!!
Re: obchod v Osečku
Jan 24.3.2013 12:18 88.102.158.* reagovat
Dobrý den,nikdo nikoho neobvinujte jde tu jen o názor ohledně voleb a minulé prodavačky,pište si názory,ale přestante se žalobama a obvinováním.vždyt nejste děti a je to směšné.Nemáte ani důkaz,z jednoho PC může psát třeba 10lidí,když jsou u té osoby na návštěvě,tak toho nechte,není vám 20!! S pozdravem Honza.
Re: obchod v Osečku
věra 27.3.2013 10:14 90.181.139.* reagovat
Když napíši ,že jsem tam a tam koupila něco zkaženého, je to obvinění. Když napíši, že se mi to a to líbí nebo nelíbí, to je názor.
obchod v Osečku
věra 27.3.2013 10:59 90.181.139.* reagovat
Proč jste chodili do obchodu, kde se podává zkažené zboží a nechávali tam tisíce měsíčně? Já bych tam poslala hygienickou a obchodní kontrolu a ona by obchod zavřela a majiteli dala tučnou pokutu. Kolik let ten obchod takhle fungoval? Proč jste si nestěžovali na OÚ? Proč to děláte teď bez řádných důkazů? Pomluva je v českém právním systému specifikována v zákoně č. 40/2009 Sb. (trestní zákoník). Definuje ji § 184, který říká:[1] (1) Kdo o jiném sdělí nepravdivý údaj, který je způsobilý značnou měrou ohrozit jeho vážnost u spoluobčanů, zejména poškodit jej v zaměstnání, narušit jeho rodinné vztahy nebo způsobit mu jinou vážnou újmu, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok. (2) Odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem. Bez důkazů je to prostě pomlouvání. A to je žalovatelné, vy musíte dokázat,že to co jste napsali je pravda. A věřte, že na to nestačí nějaká kamarádka.

HOROSKOP

Beran (21.3. - 20.4.)

Skopec, neboli Beran, je prvním znamením zvěrokruhu. Lidé zrozeni v tomto znamení jsou přátelští a otevření. Mají většinou…

Copyright © VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., 2005, všechna práva vyhrazena. Používáme informační servis ČTK. Publikování nebo šíření obsahu denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., zakázáno. VLTAVA-LABE-PRESS, a.s. je členem Sekce vydavatelů internetových titulů UVDT.

Kontakt na redakci. Proč inzerovat v novinách - www.reklamavnovinach.cz